W połowie listopada Centrum Handlowe NoVa Park wystartowało ze świąteczną kampanią wizerunkową promującą gorzowskie centrum jako atrakcyjne miejsce do dokonywania zakupów w okresie bożonarodzeniowym. Najnowsza kampania, wykorzystująca billboardy rozmieszczone w Gorzowie oraz jego okolicach, a także materiały POS wyeksponowane na terenie galerii, zachęca do grudniowych weekendowych wizyt w NoVa Park, które będą pełne magicznych atrakcji dla całej rodziny.
Billboardy i materiały POS w żywych i charakterystycznych dla okresu bożonarodzeniowego kolorach to główny element trwającej świątecznej kampanii wizerunkowej Centrum Handlowego NoVa Park. Celem akcji jest zaprezentowanie gorzowskiego centrum jako obiektu rodzinnego, oferującego nową jakość zakupów oraz spędzania czasu z najbliższymi.
„Świąteczna kampania wizerunkowa NoVa Park zachęca mieszkańców Gorzowa oraz regionu do odwiedzin naszego centrum handlowego w okresie przedświątecznym. Mamy nadzieję, że w otoczeniu bożonarodzeniowych dekoracji oraz przy odbywających się licznych magicznych atrakcjach, klienci będą mogli wybrać z naszej bogatej oferty handlowej idealne propozycje na prezenty świąteczne dla swoich najbliższych” – mówi Katarzyna Borowiak, kierownik ds. marketingu centrum handlowego NoVa Park.
Grupą docelową świątecznej kampanii są rodziny z dziećmi z Gorzowa oraz okolic. Kampania billboardowa potrwa do świąt Bożego Narodzenia.
Informacje o firmie:
NoVa Park to największe i najnowocześniejsze centrum handlowo-rozrywkowe w województwie lubuskim, którego uroczyste otwarcie nastąpiło w dniu 18 kwietnia 2012 roku. Zlokalizowane jest w centrum Gorzowa Wielkopolskiego, w bezpośrednim sąsiedztwie kulturalnych i rozrywkowych symboli miasta, bulwaru nadwarciańskiego oraz głównych szlaków komunikacyjnych. Na terenie obiektu funkcjonują: supermarket Piotr i Paweł oraz liczne sklepy i punkty usługowe, w tym marki nieobecne dotąd na rynku lokalnym, takie jak H&M, Intersport, Lindex, KappAhl, KFC, Pure Fitness, Home&You, Super–Pharm, Cubus, Centro, Smyk, Sephora, W.KRUK, Mohito, Bershka, Ryłko czy 4F.
Właścicielami obiektu są węgierski deweloper Futureal oraz irlandzka Grupa Inwestycyjna Caelum Development. Zarządcą NoVa Park jest firma Apsys Polska S.A.
Słowa kluczowe: centrum, handel, Kampania, listopad, NoVa, święta