KAZAM – brytyjska marka produkująca telefony komórkowe i smartfony, prezentuje dwa podstawowe modele telefonów komórkowych, które stanowią uzupełnienie portfolio produktowego. Minimalizm, wysoka jakość, łatwość w obsłudze oraz praktyczne funkcje – to cechy modeli KAZAM Life B2 oraz KAZAM Life B4.
Marka KAZAM zadebiutowała na polskim rynku w zeszłym roku. Dotychczasowe portfolio obejmuje smartfony z funkcją Dual Sim. Wychodząc naprzeciw zapotrzebowania konsumentów, poszukujących prostych, praktycznych i klasycznych telefonów w przystępnej cenie, producent wprowadza na rynek modele Life B2 i Life B4.
KAZAM Life B4 to model łączący prostotę użytkowania z najbardziej potrzebnymi funkcjami telefonu. Ekran TFT o przekątnej 2,2 cala, czytelne ikony, litery i cyfry na wyświetlaczu, a także duże przyciski pozwolą z łatwością korzystać z telefonu osobom starszym lub takim, które nie są przekonane do modeli z ekranem dotykowym. W Life B4 ograniczono do minimum ilość zbędnych przycisków i pozostawiono 3 główne przyciski boczne – do obsługi aparatu, głośności oraz blokady klawiatury. Dodatkowo ten model posiada specjalny przycisk SOS w tylnej obudowie. Po jego naciśnięciu, telefon wybiera ustawione numery alarmowe lub automatycznie wysyła SMS do wcześniej zdefiniowanych przez użytkownika numerów. Ta funkcja jest przydatna szczególnie osobom, które mają problemy zdrowotne. Dodatkowo telefon umożliwia wykonywanie zdjęć za pomocą kamery VGA oraz nagrywanie filmów.
Model KAZAM Life B2 jest mniejszy niż jego siostrzany model B4, a jego ekran TFT ma przekątną 1,8 cala. Life B2 to jeden z najtańszych na rynku modeli telefonów, który umożliwia korzystanie z funkcji, takich jak radio FM, odtwarzacz MP3 czy możliwość wysyłania wiadomości MMS. Niezawodna może okazać się latarka wbudowana w obudowę telefonu.
Oba modele Life posiadają wymienną baterię, dzięki której telefon w stanie czuwania może wytrzymać nawet do 214 godzin.
Cena: Life B2 – 79 zł, Life B4 – 139 zł.
O KAZAM:
Marka KAZAM została wprowadzona w 2013 roku, stawiając sobie za cel zmianę istniejącego status quo wśród producentów telefonów. KAZAM skupił się na dostarczeniu produktów wysokiej jakości, w przystępnej dla każdego cenie, ale ma świadomość, że aby zdobyć serca klientów musi dostarczyć coś więcej niż tylko dobre produkty. W myśl tej zasady KAZAM wprowadził elegancką klapkę jako standardowe wyposażenie wybranych modeli oraz program KAZAM Rescue, oferujący zdalne wsparcie techniczne dla klientów.
Słowa kluczowe: funkcjonalność, kazam, Klasyka