Ogólnopolski projekt Laur Konsumenta co roku wyłania najpopularniejsze produkty
i marki w określonych kategoriach. Wyróżnienie to pełni podwójną rolę, gdyż wyraża uznanie,
jakim kupujący obdarzają dany produkt lub markę, a także są informacją dla producentów
i dystrybutorów – jakie produkty są obecnie najatrakcyjniejsze dla Klientów.
KillyS to marka premium stworzona w 1939 roku we Francji, skierowana do aktywnych,
nowoczesnych i wymagających kobiet. Długoletnie doświadczenie, francuski szyk oraz szeroki
asortyment są gwarancją najwyższej jakości oferty. Wysoka jakość idzie w parze z nowoczesnym
designem i łatwością użytkowania. Dostosowane do szybkiego stylu życia produkty ułatwiają
precyzyjne wykonanie wielu zabiegów kosmetycznych w domu, zapewniając efekt jak z salonu
piękności!
W roku 2014 oferta marki KillyS została poddana gruntownej przebudowie m.in. została
zoptymalizowana oferta, opakowania uzyskały nowoczesny kształt, w komunikacji z Klientem marka
postawiła na dialog. Efektem tych zmian jest otrzymanie prestiżowej nagrody Laur Konsumenta
Odkrycie Roku 2014.
Wyłącznym dystrybutorem marki KillyS w Polsce jest firma Inter-Vion SA www.inter-vion.com
Osoba do kontaktu: Justyna Ślarzyńska, e-mail:[email protected], tel. 610 63 70
Słowa kluczowe: KillyS, Laur Konsumenta, marka