Teraz każdy fan marki Wilkinson może zgarnąć jedną z pięciu konsol do gry Sony PlayStation4 – wystarczy tylko wziąć udział w wirtualnym wyścigu „Szerokiej drogi”.
Dla tych, którzy lubią ostrą jazdę z nagrodami, Wilkinson przygotował nową grę „Szerokiej Drogi”. Wystarczy wejść do aplikacji na Facebooku mieszczącej się na profilu Wilkinson Polska pod adresem apps.facebook.com/szerokiej-drogi by mieć szansę na wygranie najnowszej konsoli PlayStation4.
Głównym zadaniem gracza jest zebranie jak największej liczby maszynek Wilkinson w jak najkrótszym czasie. Należy nawigować myszką tak, by nie naciąć się na przeszkody i tym samym uniknąć doliczenia karnych sekund do wyniku. „Warto wziąć udział w wyścigu po nagrody wraz ze znajomymi, ponieważ ich pomoc umożliwia przejście do kolejnych poziomów gry, a tym samym wygraną.”– mówi Wiktoria Jaroma, Marketing Project Consultant Energizer Group Polska.
Wyścig „Szerokiej drogi” rozpocznie się 12 listopada i będzie trwać do 2 grudnia na fanpage’u Wilkinson Polska https://www.facebook.com/WilkinsonPolska
Gra „Szerokiej Drogi” jest elementem wsparcia akcji promocyjnej „Taniej zasilasz bak”, w ramach której klienci kupując paliwo na stacjach Statoil mogą uzyskać rabat w wysokości 15 groszy od ceny każdego litra zakupionego paliwa. Warunkiem uzyskania rabatu jest zakup promocyjnych produktów marki Energizer lub Wilkinson. Więcej informacji na temat promocji na www.rabatnapaliwo.pl.
Za kreację i realizację gry Wilkinson „Szerokiej Drogi” odpowiada Lubię to – Social Media Agency.
* * *
Kontakt dla mediów:
studio PRowokacja Agencja Public Relations
Agnieszka Burzyńska [email protected] +48 691 91 00 37
Agnieszka Waloszek [email protected] +48 42 209 17 45
Słowa kluczowe: fan, Kampania, konkurs, marka, Wilkinson, wsparcie