Wygrywając z Piastem Gliwice, Legia Warszawa odniosła 1000. zwycięstwo w historii ligowych rozgrywek. Mistrz Polski jest pierwszym polskim zespołem w Ekstraklasie, który przekroczył granicę tysiąca zwycięskich meczów. Żadnej innej drużynie w Polsce nie udało się osiągnąć równie spektakularnego wyniku.
Z okazji tak znaczącego święta Legii Warszawa marka „Królewskie”, która jest sponsorem klubu od ponad dekady przygotowała limitowaną edycję puszki piwa. „Królewskie 1000 zwycięstw” jest dostępne w wybranych sklepach w specjalnej promocji. Można ją otrzymać gratis kupując cztery piwa „Królewskie”. Lista sklepów, które biorą udział w promocji znajduje się na stronie klubu: http://legia.com/news,40853-sprawdz_gdzie_dostac_puszke_krolewskiego.html oraz w załączeniu.
Najbardziej lojalny sponsor w piłce nożnej
„Królewskie” sponsoruje Legię Warszawa nieprzerwanie od ponad 10 lat. To najdłużej trwające wsparcie sponsoringowe przez markę piwną w historii całej polskiej ligi.
Długofalowe wsparcie stołecznego klubu to bardzo ważny element strategii marki „Królewskie”, która jako piwo regionalne uczestniczy w życiu Warszawy i jej mieszkańców. W swojej działalności marketingowej „Królewskie” nawiązuje do sponsoringu stołecznego klubu piłkarskiego oraz ważnych wydarzeń dla Warszawy.
„Królewskie” to jedna z najsilniejszych marek regionalnych w Polsce i najpopularniejszych piw na Mazowszu. Marka „Królewskie” ze swoim warszawskim charakterem doskonale wpisuje się w obraz stolicy.10 lat z Legią Warszawa świadczy o dużym i stabilnym zaangażowaniu oraz przemyślanej strategii marki regionalnej Grupy Żywiec.
Limitowaną puszkę „Królewskiego” zaprojektowała agencja Cream. Za BTL odpowiada agencja Men At Work.
————————–
Grupa Żywiec to największy i najbardziej atrakcyjny* pracodawca w branży piwnej, zatrudniający 4300 osób i jeden z czołowych producentów piwa w Polsce. Firma powiązana jest z Grupą HEINEKEN, największym producentem piwa w Europie. Grupa Żywiec w 2013 r. sprzedała ponad 11 mln hektolitrów piwa warzonego w pięciu Browarach, tj. w Warce, Elblągu, Leżajsku oraz Arcyksiążęcym Browarze w Żywcu i Brackim Browarze Zamkowym w Cieszynie. Poprzez sieć prawie 50 oddziałów handlowych i blisko 900 przedstawicieli działających w całym kraju spółka oferuje 35 różnorodnych piw kilkudziesięciu tysiącom partnerów biznesowych i milionom konsumentów. Marką flagową firmy jest Żywiec – jedno z największych polskich piw eksportowych (obecne dzisiaj w ponad 40 krajach), sprzedawane za granicą od ponad stu lat. Do najważniejszych marek spółki należą też Heineken, Warka, Tatra, Specjal, Strong i Leżajsk. Ważną część oferty Grupy Żywiec stanowią piwa regionalne: Królewskie (Polska centralna), Leżajsk (południowo-wschodnia) i Specjal (północna). Spółka prowadzi również dystrybucję zagranicznych piw specjalnych (Desperados, Paulaner, Guinness) oraz polskich piw specjalnych (Kaper, Żywiec Porter, Warka Radler). Grupa Żywiec jest jedyną spółką spośród największych producentów piwa notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, gdzie zadebiutowała 24.09.1991 r. Więcej informacji o firmie: www.grupazywiec.pl
*Grupa Żywiec jest najbardziej atrakcyjnym pracodawcą w branży FMCG wg. badania Randstad Polska z marca 2013 r. przeprowadzonego na reprezentatywnej grupie 7000 Polaków.
Słowa kluczowe: grupa żywiec, Królewskie, puszka