„Kurs na lepszą pracę” – pod takim hasłem ruszyła nowa kampania promocyjna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w województwie łódzkim, za której przygotowanie i realizację odpowiada Eskadra Market Place wchodzący w skład Grupy Eskadra.
Do skorzystania z projektu i sięgnięcia po unijne wsparcie zachęcają mieszkańców, nie tylko Łodzi, ale całego regionu, billboardy. Przekaz jest kierowany do osób w wieku 30-55 lat z niepełnym wykształceniem, które borykają się z problemami na rynku pracy. Hasło kampanii ma zachęcać ich do działania – trudno przejść obojętnie obok propozycji lepszej pracy.
– Przygotowując kreację, Eskadrze zależało na tym, by pokazać ludzi nie tylko młodych, ale i tych bardziej doświadczonych zawodowo, którzy dzięki możliwościom, jakie daje wsparcie unijne spełniają swoje ambicje i robią to, co naprawdę lubią – mówi Dominik Gil, dyrektor zarządzający Grupy Eskadra.
Kreacja nawiązuje do zabawnego określenia boat people, czyli osób dojeżdżających do pracy do większych miast. Bohaterami są ludzie pracy, pewni siebie i swoich możliwości. Są energetyczni i przekonujący do działania, pokazują, że dzięki programowi Kapitał Ludzki odnaleźli swoje miejsce w życiu.
Kampanię billboardową wsparły działania w Internecie. Motywem przewodnim jest kompas wskazujący łodzianom właściwy kierunek zmian i kolejne korzyści, jakie daje uczestnikom udział w unijnym projekcie.
Kampania jest realizowana na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego. Samorządowcy liczą na siłę przekazu i aktywność mieszkańców regionu. Chcą ich przekonać, że na podnoszenie swoich kwalifikacji i zmianę pracy nigdy nie jest za późno i zawsze jest dobry czas na polepszenie swojej sytuacji życiowej. Kampania ma sprawić, że więcej osób skorzysta z możliwości wsparcia, jakie daje Program Operacyjny Kapitał Ludzki. Potrwa ona do połowy grudnia i jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Słowa kluczowe: kierunek zmian, Kreacja, Kurs na lepszą pracę, projekt, województwo łódzkie