Marka Braun razem ze swoją nową ambasadorką Jessicą Albą rozpoczęła globalną kampanię – Breakfree. Inicjatywa ma zachęcić kobiety z całego świata do wzajemnego wsparcia i pozytywnego myślenia o sobie, tak aby kobiety poczuły się w swoim ciele jak najlepiej.
Kampania została oparta na przeprowadzonych badaniach*, których wyniki pokazały, że wzajemne osądy kobiet mogą stać się kluczowym czynnikiem prowadzącym do zwątpienia
i braku pewności siebie. Wzajemne, pozytywne wsparcie ze strony innych kobiet działa niezwykle motywująco oraz sprawia, że kobiety myślą o sobie w sposób pozytywny, co umacnia ich pozycję w społeczeństwie.
Dr Julia T. Wood, profesor nauk humanistycznych na Uniwersytecie Północnej Karoliny, komentuje wyniki badań: To, co mówią o nas inne kobiety, ma ogromny wpływ na to, w jaki sposób myślimy o sobie. Każda opinia może pogłębić nasze wątpliwości lub zbudować poczucie pewności siebie. Ponadto, gdy udzielamy wsparcia innym doświadczamy samych pozytywnych emocji.
Marka Braun to lider w kategorii depilacji oraz ekspert w zakresie stylizacji włosów, który pragnie, aby kobiety wyglądały i czuły się piękne poprzez usunięcie barier fizycznych osłabiających ich poczucie pewności siebie. Aktualnie marka zachęca kobiety na całym świecie do przełamywania barier emocjonalnych i wzajemnego wsparcia.
Alessandra Dolfini, Global Braun Marketing Director, wyjaśnia: „Nasze produkty do pielęgnacji charakteryzują się innowacyjnym designem oraz doskonałą wydajnością, pomagają kobietom poczuć się i wyglądać pięknie. Jednak mamy świadomość tego, że wiele z nich wątpi w siebie. Nasza kampania ma zachęcać kobiety do wyrażania pozytywnych opinii o innych kobietach oraz zaprzestania wydawania negatywnych osądów. Rozpoczynamy kampanię pod hashtagiem #breakfree. Chcemy dać początek pozytywnemu ruchowi, dzięki któremu kobiety będą mogły wyrazić podziw oraz wzajemne, pozytywne wsparcie. Ruch, który będzie nie do zatrzymania.”
Nowa, globalna ambasadorka marki Braun Jessica Alba, także przyłącza się do kampanii: „Jestem podekscytowana możliwością współpracy z marką Braun w ramach kampanii #breakfree. Tym bardziej, iż wiem, jak wspaniałym uczuciem jest wsparcie innych kobiet. Dlatego proszę kobiety o dzielenie się nim z każdą z nas: z mamą, przyjaciółkami
i znajomymi, wszędzie gdzie jest to możliwe. Dajmy sobie siłę do przezwyciężenia samozwątpienia. Pomyślmy o kobietach, które podziwiamy i powiedzmy im o tym już dzisiaj!”.
W marcu 2014 r. marka Braun ogłosiła, że Jessica Alba, nominowana do Złotego Globu aktorka, będzie wspierać kampanię #breakfree realizowaną w druku, w sklepach stacjonarnych, mediach społecznościowych oraz telewizji. Jessica wystąpi również w materiale wideo promującym kampanię „Uwolnij swoje piękno”, który będzie miał swoją premierę w kwietniu bieżącego roku.
Przypisy
* Badanie przeprowadzone przez Instytut Brighthouse na zlecanie marki Braun w marcu 2014 r.
** Badanie przeprowadził Instytut Brighthouse. Działaniami kierowała Dr. Julia T. Wood, profesor nauk humanistycznych na Uniwersytecie Północnej Karoliny. Dr. Wood zajmuje się badaniami, które skupiają się na płci kulturowej, komunikacji, kulturze oraz teoriach feministycznych. Od rozpoczęcia pracy na swoim wydziale w 1975 r. wydała już 24 książki i 70 rozdziałów w książkach, takich jak Gendered Lives oraz Sage Handbook of Gender and Communication.
Procter&Gamble
Z produktów P&G korzysta około 4,8 miliona osób na całym świecie. Należące do P&G marki zaliczają się do największych i najpopularniejszych na świecie: Ace®, Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Fusion®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Iams®, Lenor®, Mach3®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Prestobarba®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella®, and Whisper® wszystkie marki P&G cechuje doskonała jakość. Firma prowadzi działalność w ok. 70 krajach. Najnowsze, szczegółowe informacje na temat P&G i jej marek można znaleźć na stronie: http://pg.com.
Braun
Braun jest marką należącą do Procter & Gamble. Powstała w 1921 r. w Niemczech i zajmuje się produkcją różnorodnych, drobnych artykułów gospodarstwa domowego, które łączą w sobie innowacyjność, niezawodność i nieszablonowe wykonanie. Oferta produktów obejmuje golarki elektryczne, kosmetyki, a także urządzenia do pielęgnacji i stylizacji włosów. Wyroby marki Braun można kupić na całym świecie. Więcej informacji na temat marki Braun i najnowsze informacje o jej produktach można znaleźć pod adresem: http://www.braun.com.
Dodatkowych informacji udziela:
Paulina Lubońska
Agencja PR Partner of Promotion
e-mail: [email protected]
tel. (22) 858 74 58 wew. 106
Słowa kluczowe: Kampania, kobieta, wsparcie