Już 7 maja 2014 roku o godz. 18:00 w łódzkim Klubie DOM na OFF Piotrkowskiej odbędzie się ósme spotkanie w cyklu Marketing Meeting. Prelegentami podczas środowego spotkania będą przedstawiciele tzw. łódzkiej filmówki – czyli PWSFTVIT w Łodzi, mBanku oraz @YLIVE.
Marketing Meeting to cykl spotkań poświęcony szeroko pojętym działaniom marketingowym w nowych mediach ze szczególnym naciskiem na internet. Spotkania mają charakter otwarty, a na każde zapraszani są – w roli prelegentów – specjaliści z branży intreactive. Ideą spotkań z jest poszerzanie wiedzy (merytoryczne prezentacje), ale również nawiązywanie ciekawych i wartościowych znajomości (networking przy soku, piwie, itp). Pomysłodawcami i organizatorami cyklu Marketing Meeting są agencja MK Communications oraz agencja interaktywna IMAGINE.
Program ósmego spotkania Marketing Meeting:
- Fotografia, glamour i reklama – Dr Anna Maria Zarychta (PWSFTviT w Łodzi)
- Praca u podstaw, czyli co warto wiedzieć o kliencie i obsłudze w social media – Izabela Kwiatkowska (mBank Polska)
- Śmierć agencjom, czyli generacja Y wchodzi na rynek pracy! – Hubert Walkowicz (@YLIVE, Łódź Jungle)
- Networking J
Więcej szczegółów: https://www.facebook.com/events/264776883704567/
Więcej informacji o prelegentach:
Dr Anna Maria Zarychta – Adiunkt na Wydziale Operatorskim i Realizacji TV PWSFTviT w Łodzi, absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego (Wydział Filologiczny); prowadzi zajęcia m.in. z literatury powszechnej, komunikacji społecznej, teorii kultury wizualnej oraz teorii mediów; od 2009 kierownik Wydawnictwa PWSFTviT, redaktorka licznych prac naukowych i artystycznych; autorka tekstów z teorii literatury i mediów. Współpracuje m.in. z czasopismem „Images”.
è„Fotografia, glamour i reklama”
Izabela Kwiatkowska – od 2010 roku zawodowo związana z social media mBanku. Odpowiedzialna za przygotowanie i wdrożenie strategii social media dla mBanku oraz za codzienne prowadzenie kanałów takich jak Facebook, Twitter, Google+, Instagram, za które mBank otrzymał nagrodę Złoty Bankier 2013 w kategorii najlepszy bank w social media. Z wykształcenia animator kultury, hobbystycznie dziennikarz radiowy, od wielu lat zafascynowana kulturą Islandii. We środę zaprezetuje temat:
è„Praca u podstaw, czyli co warto wiedzieć o kliencie i obsłudze w social media”
Hubert Walkowicz – marketer pracujący w branży interaktywnej, strateg z zamiłowania, obserwator rynku reklamowego. W marketingu od 2008 roku, a od 2011 roku zawodowo w reklamie. Twórca Łódź Jungle Web. Doświadczenie zbierał w takich agencjach jak: Digital One (Pepsi), Red8 Digital (Porsche, Axe, Ferrero) oraz Kamikaze (L’Oreal Men Expert, UM Łodzi). Szkoleniowiec, wykładowca, czasami dzieli się przemyśleniami na webbrand.pl. Kibic Manchesteru United, fan książek, Łodzi, gór i zdrowego rozsądku. Buntownik z natury. Obecnie uruchamia autorski projekt reklamowy pod nazwą @YLIVE.
è„Śmierć agencjom, czyli generacja Y wchodzi na rynek pracy!”
Marketing Meeting Łódź w sieci: https://www.facebook.com/lodzMM
* * *
IMAGINE to agencja interaktywna zatrudniająca specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w zakresie komunikacji e-marketingowej i projektowania graficznego. Specjalizuje się w działaniach z zakresu wsparcia sprzedaży, pozycjonowania marki w internecie, promocji w sieci oraz identyfikacji wizualnej.
W portfolio IMAGINE posiada wiele proejtów realizowanych dla największych marek m.in: Orange (TP SA), BRE Bank (MultiBank, mBank), Ruch SA, Rossmann, Sklepy Komfort, Bisnode, Confluentia Group, Pharma Care, Mutsubishi, Henkel, Hasbro. Więcej informacji: www.imagine.am
Dodatkowych informacji udziela:
Aga Oleszczuk, e. [email protected], t. +48 508 131 652
Słowa kluczowe: IMAGINE, łódz, marketing