Sklep internetowy Merlin.pl – wspólnie z resztą grupy członków założycieli e-Izby Izby Gospodarki Elektronicznej, umacnia branżę e-commerce w Polsce. Eksperci firmy, będącej liderem i pionierem polskiego e-handlu, pomagają opracować rozwiązania służące wspólnemu interesowi przedsiębiorców, konsumentów oraz instytucji państwowych oraz wspierają merytorycznie aktywność organizacji.
W ramach podejmowanych inicjatyw firma Merlin.pl, dzięki swojemu wieloletniemu doświadczeniu i obecności na rynku e-commerce, pomaga w wypracowaniu rozwiązań definiujących kwestie związane z e-handlem i usługami świadczonymi drogą elektroniczną oraz wspiera projekty branżowe e-Izby o charakterze edukacyjnym.
„Projekt e-Izba Izba Gospodarki Elektronicznej e-Commerce Polska to inicjatywa szerokiego grona podmiotów działających na rynku internetowym, w sektorze e-commerce. Dzięki wsparciu m.in. takiego podmiotu jak Merlin.pl możemy wspólnie realizować cele polskiego rynku usług świadczonych drogą elektroniczną” – mówi Patrycja Sass-Staniszewska, e-Commerce Polska.
Celem podejmowanych przez e-Izbę aktywności, jest m.in. promocja handlu elektronicznego i całej branży e-commerce, pomoc w identyfikacji wspólnych potrzeb w ramach zagadnień legislacyjnych, a także wypracowanie dobrych praktyk wspierających rozwój e-usług w przyszłości.
Eksperci e-Izby biorą udział w licznych panelach dyskusyjnych, w których dzielą się swoim doświadczeniem i wiedzą. Podczas Konferencji E-commerce 2013 zaplanowanej na 27 i 28 lutego w panelu dyskusyjnym e-Izby opowiedzą o najważniejszych wyzwaniach i barierach rozwoju e-commerce w Polsce stanowiącej jedną z poruszanych kwestii w trakcie panelu dyskusyjnego nt. „Co zrobić żeby e-commerce w Polsce osiągnął większy udział w sprzedaży detalicznej?”.
„Rynek e-handlu w Polsce odznacza się dynamicznym rozwojem. Rośnie jego znaczenie wśród europejskich rynków handlu internetowego oraz wkład w ekspansję gospodarki w Polsce. Poprzez udział w projekcie chcemy rozszerzać swój wkład w rozwoju branży, wesprzeć przedsiębiorczość i zachęcać innych do aktywnego uczestnictwa w tak ogromnej gałęzi biznesu jakim jest e-commerce.” – tłumaczy Anna Bogdańska, Prezes Merlin.pl.
Słowa kluczowe: e-Commerce Polska, Izba Gospodarki Elektronicznej, Merlin.pl, Patrycja Sass-Staniszewska, usługi