„Black Energy – pozytywne emocje każdego dnia” to hasło wyróżnione nagrodą, jaką jest spotkanie fana z Mike’em Tysonem, legendarnym mistrzem świata wagi ciężkiej i zarazem ambasadorem marki Black Energy w Polsce.
Specjalną promocję konsumencką w formie interaktywnej aplikacji na Faceboku dla marki BLACK Energy zorganizowała GRUPA 365NET, która również odpowiada za celebrity endorsment, czyli kontrakt Tysona z flagowym energetykiem firmy Foodcare.
Pracując nad promocją marki BLACK Energy szukamy nieszablonowych rozwiązań. Spotkanie fana marki z międzynarodową gwiazdą, jaką jest Mike Tyson, to wyjątkowa nagroda jak na internetowy konkurs. Równie ekskluzywny charakter mają karty VIP CLUBu – specjalnie stworzonej na stronie www marki sfery VIP, w której fani mogą uzyskać karty uprawniające do wyjątkowych zniżek, testowania nowości produktowych i udziału w prestiżowych eventach. Celem tak realizowanych działań jest wsparcie pozycji Black Energy jako lidera ilościowego w sektorze napojów energetycznych w Polsce – mówi Tomasz Orzechowski, CEO GRUPY 365NET.
Zaprojektowana przez GRUPĘ 365NET aplikacja zaprosiła fanów marki BLACK Energy wprost do wirtualnego kasyna w Las Vegas – miasta kojarzonego z Tysonem, gdzie uczestnicy konkursu mieli szansę sprawdzić swoje siły w kultowej grze „jednoręki bandyta” oraz zgłosić propozycję konkursowego hasła, zawierające nazwę marki. W okresie inaugurującym przylot Tysona do Polski fani marki zagrali w grę na fan page’u ponad 5500 razy i zgłosili aż 627 haseł reklamujących Black Energy, na które w konkursie zagłosowało aż 8 907 ich znajomych. Poza wyróżnionym przez jury sloganem, największe uznanie fanów zyskały takie propozycje jak: „Black Energy to czysta energia, Konfucjusz twierdzi”, „Black Energy postawi Cię na nogi” czy „Black Energy – twoja ciemna strona mocy”. Oprócz głównej nagrody w postaci spotkania fana z Tysonem, firma Foodcare ufundowała dla uczestników gry nowoczesny tablet oraz prezenty w postaci zestawów gadżetów i kart członkowskich VIP CLUB’u BLACK Energy.
MIKE TYSON VIP SUPERQUIZ to internetowy prolog nadchodzącej kampanii BLACK Energy z udziałem Mike’a Tysona. Za kreację i przygotowanie aplikacji konkursowej odpowiada GRUPA 365NET.
Słowa kluczowe: Black Energy, mike tyson, promocja, Tomasz Orzechowski, vip, Wyróżnienie