Startuje telewizyjna odsłona kampanii promującej innowacyjną linię czekolad Milka Bubbly w nietypowej formie bąbelków. Działania promocyjne wokół nowego produktu z portfolio Mondelez Polska S.A. obejmują także media społecznościowe, outdoor oraz wsparcie w punktach sprzedaży. Celem kampanii kontynuującej kierunek „Śmiało, bądźmy delikatni” jest podkreślenie walorów nowego wariantu
i zaangażowanie konsumentów.
Nowość Milki to delikatna czekolada napowietrzana z alpejskiego mleka, dzięki której świat wypełnia się delikatnością i mnóstwem bąbelków. Nowość w portfolio marki – Milka Bubbly jest promowana poprzez zintegrowaną kampanię prowadzoną
we wszystkich kanałach komunikacji, niestandardowe aktywności w mediach społecznościowych, a także silne wsparcie sprzedażowe nowego produktu. Chcemy po raz kolejny pozytywnie zaskoczyć naszych konsumentów i zachęcić, by byli bardziej mili dla siebie na co dzień – mówi Beata Kucejko, Brand Manager marki Milka w Mondelez Polska.
W nowej kampanii symbol Milki, wyjątkowa krowa, zachęca zabieganych mieszkańców miast do bycia bardziej delikatnymi i przyjaznymi względem siebie. Tym razem pomaga nam w tym mnóstwo bąbelków i nowa czekolada
w niespotykanej do tej pory formie. 30-sekundowy spot można obejrzeć
od 16 stycznia br. we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych (TVN, Polsat, TVP oraz stacje niszowe).
Wsparciem promocji wokół nowego produktu jest teaserowa kampania outdoorowa z pytaniem: Czy tabliczka musi być w kostkach? Odpowiedź w postaci billboardów prezentujących nową, bąbelkową Milkę Bubbly pojawi się w całej Polsce w drugiej połowie stycznia.
On-line i kanały tradycyjne
Kampania prowadzona jest również na platformie społecznościowej Facebook. Sympatycy Milki jako pierwsi mieli już okazję obejrzeć spot telewizyjny, zdecydowali także, w których miastach odbędzie się wyjątkowy „bąbelkowy” sampling czekolady
Milka Bubbly. Ekipa Milki odwiedzi Bytom, Rawę Mazowiecką i Ostrów Wielkopolski. Marka zaprasza także do przesyłania zdjęć ze swoich miejscowości, w celu stworzenia niezwykłego kolażu w stylu Milka Bubbly – w formie charakterystycznych dla nowego produktu bąbelków.
Dodatkowo do końca lutego zostały zaplanowane akcje promocyjne w sklepach.
W wybranych placówkach w kanale tradycyjnym przy zakupie produktów Milka za minimum 15 złotych w styczniu będzie można otrzymać dodatkową tabliczkę Milki Bubbly, a w lutym jojo z limitowanej serii Milka Bubbly.
Natomiast konsumenci, którzy tegoroczne ferie spędzą w górach, w lokalnych punktach sprzedaży będą mogli odebrać czapkę Milka z rogami. Fioletowe nakrycie głowy jest jednocześnie biletem wstępu na rodzinny event na stoku Czantoria
w Ustroniu i zawody „Fioletowy koniec zimy z Milką” zaplanowane na 1 marca br.
Trzy ulubione warianty
Nowa Milka Bubbly jest dostępna w trzech wariantach – o smaku mlecznej czekolady, mlecznej i białej oraz czekolady mlecznej z dodatkiem płynnego karmelu.
Za kreację i realizację działań na potrzeby promocji odpowiadają agencje Saatchi&Saatchi Polska, IQ Marketing oraz Next. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat, działania PR prowadzi RC2.
METRYCZKA SPOTU:
Hasło reklamowe: Milka Bubbly
Klient: Mondelez (Brand Milka)
Agencja: Saatchi & Saatchi (autor polskiej wersji)
Branża: FMCG
Typ kampanii: Launch
Termin: Q1 2014
Dom mediowy: Carat
Dom produkcyjny: Passion Raw
Manager projektu: Saatchi & Saatchi
Art director: Johan Pasternak (autor polskiej wersji)
Copywriter: Renata Prandota-Prandecka (autor polskiej wersji)
Account: Marta Krzemińska
Scenariusz: Anne Hopkins/ Simeon Rose
Reżyseria: Jonathan Gurvitz
O firmie Mondelez Polska S.A.
Mondelez Polska S.A., wcześniej Kraft Foods Polska SA, jest wiodącą firmą branży spożywczej w Polsce, od 21 lat obecną na naszym rynku.
Jej bogata oferta obejmuje znane marki kategorii przekąsek, takie jak: czekolady: Milka
i Alpen Gold, wafelki Prince Polo, batony 3BIT, ciastka: Milka, OREO, belVita, Petitki, Lubisie, Delicje, San, krakersy TUC, cukierki Halls oraz kawy: Jacobs, Maxwell House, Carte Noire, system gorących napojów Tassimo.
Mondelez Polska S.A. jest częścią rodziny firm Mondelēz International, Inc. Pod zmienioną nazwą funkcjonuje w Polsce od 29 kwietnia 2013 r. Zatrudnia blisko 3200 pracowników i jest liderem na rynku kawy, czekolady i ciastek markowych w Polsce.
Zmiana nazwy to efekt podziału koncernu Kraft Foods na dwie niezależne spółki giełdowe,
z których pierwsza – Kraft Foods Group, Inc. – prowadzi działania w branży spożywczej na rynku północnoamerykańskim. Druga – Mondelēz International, Inc. koncentruje się na kategorii przekąsek i działa w ponad 165 krajach, a jej obrót za rok 2012 wyniósł 36 miliardów USD.
Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) jest światowym potentatem w branży przekąsek i światowym liderem w kategorii czekolady, ciastek, gum do żucia, cukierków, kawy oraz napojów. Jest również właścicielem wartych miliardy dolarów marek poprzednio należących do Kraft Foods, takich jak czekolady Cadbury i Milka, kawa Jacobs, ciasteczka LU, Nabisco i Oreo, napoje w proszku Tang i gumy do żucia Trident. Mondelēz International notowany jest w indeksach giełdowych tj.: Standard and Poor’s 500, NASDAQ 100 i Dow Jones Sustainability. Zachęcamy Państwa do odwiedzenia naszych stron internetowych http://www.mondelezinternational.com i www.facebook.com/mondelezinternational <http://www.facebook.com/mondelezinternational> .
Dodatkowych informacji udzielają:
Agnieszka Kępińska-Sadowska
Kierownik ds. Kontaktów Zewnętrznych
i Komunikacji Mondelez Polska
Tel. (22) 857 10 00
e-mail: [email protected]
Grażyna Stachowska
Junior PR Consultant, Raczkiewicz Chenczke Consultants
Tel.: +48 508 000 326
E-mail: [email protected]
Słowa kluczowe: 360, bubble, milka, nowość, promocja