Karta kredytowa Tesco Visa Clubcard wydawana przez Meritum Bank zwyciężyła w konkursie na najlepszą polską lojalnościową kartę 2012 roku organizowanym w czasie konferencji „Central European Electronic Card”.
Karta została doceniona m.in. za połączenie funkcji karty płatniczej z programem lojalnościowym Clubcard, łatwą dostępność oraz dodatkowe korzyści, jakie zapewnia jej posiadaczom przy zakupach.
– To dla nas bardzo cenne wyróżnienie i dowód, że wspólnie z Meritum Bankiem stworzyliśmy naprawdę dobry produkt – mówi Piotr Kubień, menedżer Tesco Finanse. – Połączenie funkcji dwóch kart w jednym plastiku oznacza jeszcze więcej oszczędności dla naszych klientów – dodaje.
– Lojalność klientów to dzisiaj jedno z podstawowych wyzwań, z jakim zmagają się firmy. Karta kredytowa Visa Clubcard zapewnia klientom wiele korzyści, płynących zarówno z uczestnictwa w programie lojalnościowym, jak i z korzystania z dodatkowych funkcji karty kredytowej – mówi Radosław Dylik,Kierownik ds. Kart Płatniczych Meritum Banku. – Cieszymy się, że nasze rozwiązanie jest doceniane zarówno przez klientów, jak i w gronie ekspertów – dodaje.
Karta Visa Clubcard wydawana jest w modelu „instant”, co oznacza, iż klient po podpisaniu umowy w punkcie finansowym zlokalizowanym w Tesco otrzymuje kartę, z której może od razu korzystać. Karta ta łączy funkcje karty kredytowej oraz funkcję identyfikatora w programie Clubcard adresowanym do klientów Tesco. Polega on na zbieraniu punktów za zakupy w Tesco, które następnie zamieniane są na bony pieniężne i kupony rabatowe. Posiadacze karty kredytowej Visa Clubcard mogą zbierać punkty nie tylko w sklepach Tesco, ale także przy okazji dokonywania innych zakupów opłacanych kartą w Polsce i na świecie, a także w Internecie. Umożliwia ona rozłożenie na promocyjne raty zakupów dokonanych w super- i hipermarketach sieci Tesco. Dodatkowo, klienci otrzymują rabaty przy zakupie paliwa na stacjach Tesco.
Konferencja „Central European Electronic Card” jest corocznym spotkaniem branży kartowej. Spotykają się na niej przedstawiciele instytucji i firm najważniejszych dla rozwoju biznesu kartowego w Polsce i Europie. Konferencji towarzyszy konkurs, w którym nagradzane są najlepsze karty w siedmiu kategoriach. Tegoroczne nagrody zostały przyznane 5 grudnia w Warszawie przez fachowe jury powołane w tym celu przez organizatorów konferencji. Więcej informacji o konkursie i konferencji można znaleźć na www.conkarta.pl.
Szczegółowe informacje o karcie Tesco Visa Clubcard są dostępne nawww.tesco.pl/finanse/karta.php.
Tesco Polska jest czołową siecią sklepów samoobsługowych na polskim rynku z 450 sklepami, od hipermarketów po małe osiedlowe supermarkety. Firma zatrudnia ponad 28 tys. osób i oferuje klientom produkty ponad 1500 polskich dostawców. Co tydzień sklepy Tesco odwiedza 5 milionów klientów. Obroty Tesco Polska za rok finansowy 2010/11 wyniosły 11,5 mld zł.
Poza ofertą produktową Tesco oferuje usługi finansowe – kartę kredytową, pożyczkę gotówkową, kredyt gotówkowy oraz ubezpieczenia. Więcej informacji na temat oferty można znaleźć na stronie www.tesco.pl.
Meritum Bank kieruje swoją ofertę do średniozamożnych klientów indywidualnych, mikro- i małych firm oraz osób prowadzących indywidualną działalność gospodarczą. Do najmocniejszych stron oferty Banku, dedykowanej tym segmentom klientów należą: nowoczesna i przyjazna dla klienta platforma e-bankingowa, konkurencyjna oferta depozytowa, a także bardzo atrakcyjna oferta dla firm mikro. Ważnym filarem działalności Meritum Banku jest rozwój produktów z obszaru consumer finance. Bank oferuje pełen zakres produktów kredytowych, w tym popularne kredyty gotówkowe, konsolidacyjne i karty kredytowe. Paletę produktów uzupełniają kredyty ratalne. W 2011 roku Bank rozpoczął współpracę z Tesco, w ramach której pod marką Tesco Finanse oferuje szeroką gamę produktów kredytowych. Więcej informacji na temat oferty Meritum Banku można znaleźć na stronie www.meritumbank.pl.
Słowa kluczowe: karta kredytowa, Klienci, lojalnościowa karta, Meritum Bank, Tesco Visa