KAZAM – nowa marka smartfonów sprzedawanych na rynku europejskim, szeroko rozbudowuje portfolio swoich produktów o trzy linie telefonów – KAZAM Thunder2, KAZAM Trooper2 oraz KAZAM Life.
Smartfon,który jako pierwszy pozwoli na korzystanie z ultraszybkiego Internetu LTE – KAZAM Thunder2 4.5Lzostanie wprowadzony do sprzedaży na początku Q2 2014. Do grupy telefonów z czterordzeniowym procesorem dołączy model o przekątnej 5 cali – KAZAM Thunder2 5.0. Marka KAZAM w kolejnym kwartale zaktualizuje również modele w istniejącej już linii Trooper, w której znajdą się cztery modele.
„Zapotrzebowanie rynku na smartfony wyposażone w LTE jest coraz większe. Fakt, że wprowadzamy telefony wyposażone właśnie w superszybki Internet LTE pokazuje, że natychmiast reagujemy na zapotrzebowanie rynku.” – podkreśla Michael Coombes, CEO KAZAM.
„Będąc częścią szybko rozwijającej się branży telefonów, KAZAM czuje potrzebę inwestowania w rozwój i wprowadzania nowych rozwiązań. KAZAM wprowadza świeże spojrzenie na rynek mobilny, zadaje trudne pytania i jest wyzwaniem dla obecnego status quo.” – dodaje James Atkins, CMO, KAZAM
W linii KAZAM Thunder dostępne będą dwa modele: o przekątnej 4.5 i 5.0. W linii KAZAM Trooper, znajdą się 4 modele o przekątnej ekranu 4, 4,5, 5 i 6 cala a seria KAZAM Life składać się będzie z 5 modeli.
O KAZAM:
Marka KAZAM została wprowadzona w listopadzie 2013 roku, mając nadzieje na zmianę istniejącego status quo wśród producentów telefonów. KAZAM skupił się na dostarczeniu produktów wysokiej jakości, w przystępnej dla każdego cenie, ale ma świadomość, że aby zdobyć serca klientów musi dostarczyć coś więcej niż tylko dobre produkty. W myśl tej zasady KAZAM wprowadził usługi: program KAZAM Rescue, ochrona wyświetlacza (dostępne bezpłatnie dla wybranych modeli) oraz dwuletnią gwarancję.
Kontakt dla mediów:
Ewelina Rybałtowska
(22) 406 74 77; 536 161 323; email: [email protected]
Słowa kluczowe: europa, kazam, nowość, portfolio, Q2, rynek