Warszawa, 11 października 2013 r. – Od niedawna w sklepach dostępny jest pierwszy wariant smakowy wódki Pan Tadeusz. Pan Tadeusz Przepalany to wódka z charakterem, która swój wyjątkowy smak zawdzięcza delikatnej nucie karmelu. Nowa receptura inspirowana jest tradycyjnymi polskimi recepturami i domowymi upodobaniami.
Wyselekcjonowane ziarna żyta oraz pszenicy, krystalicznie czysta woda i sięgająca zeszłego stulecia receptura – te wszystkie elementy składają się na wódkę najwyższej jakości, jaką jest Pan Tadeusz. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, Pan Tadeusz zdecydował się poszerzyć rodzinę swoich produktów o Pana Tadeusza Przepalanego, którego wytrawny smak złagodzony jest przez harmonijną słodycz palonego cukru.
Pan Tadeusz Przepalany cieszy oko ciepłą, złocistą barwą zamkniętą w tradycyjnej butelce podkreślającej staropolskie korzenie marki. Pełen mocy charakter wybornego destylatu zbalansowany jest przez delikatną słodycz, tworząc trunek, którego nie sposób pomylić z żadnym innym. A wszystko po to, żeby towarzyszył konsumentom w najbardziej wyjątkowych momentach ich życia.
Nowy wariant smakowy, tak jak klasyczny Pan Tadeusz, zawiera 40% alkoholu. Dostępny jest w sklepach handlu nowoczesnego i tradycyjnego od września b.r. Pan Tadeusz Przepalany oferowany jest w butelkach o pojemności 0,5 l. Rekomendowana cena produktu to 26,49 zł.
Pan Tadeusz to marka o silnym i rozpoznawalnym wizerunku wśród wódek premium. Produkowana jest z najwyższej klasy spirytusu oraz wody wydobywanej z głębokich złóż wodonośnych. W połączeniu z tradycyjną recepturą daje to trunek niezwykle przejrzysty o łagodnym smaku. Pan Tadeusz to wódka produkowana w całości z polskich surowców, mogąca pochwalić się certyfikatem „Polska Wódka”. Wódka ta została wprowadzona na rynek w 1999 roku. Debiut rynkowy miał miejsce równolegle z premierą filmu Andrzeja Wajdy „Pan Tadeusz”. Jest dostępna w charakterystycznych matowych butelkach, z rysunkiem nawiązującym do epopei Adama Mickiewicza.
Więcej informacji:
Krystyna Rappe-Niemirska
Specjalista ds. PR
Pernod Ricard Polska
tel. +48 696 477 350
e-mail: [email protected]
Słowa kluczowe: dostępność, Pan tadeusz, przyłapanie, sklep, smak, wariant