Nowoczesne zarządzanie relacjami z klientami w branży finansowej jest kluczem do osiągnięcia sukcesu przez firmę. Jest to niełatwe zadanie, bowiem klienci instytucji finansowych wyróżniają się obecnie dużym poziomem wiedzy na temat interesujących ich produktów i usług, wymagając zupełnie nowego podejścia w procesie obsługi i sprzedaży niż dotychczas. Firma Microsoft doskonale zdaje sobie z tego sprawę, oferując instytucjom innowacyjne rozwiązanie klasy CRM, które ma nadać nowy wymiar obsłudze klientów w branży finansowej.
Aby zwiększyć świadomość firm w tym zakresie, Microsoft organizuje spotkanie poświęcone wyzwaniom związanym z obsługą klienta instytucji finansowej, które odbędzie się 21 maja o godz. 9.00 w Hotelu Hilton w Warszawie.
Podczas konferencji firma Microsoft przedstawi przykłady innowacyjnych rozwiązań wykorzystywanych w bankach i firmach ubezpieczeniowych pozwalających świadczyć wyjątkową obsługę klienta i skutecznie realizować cele sprzedażowe. Co więcej, omówione zostaną wyzwania biznesowe oraz trendy rynkowe występujące w sektorze finansowym oraz sposoby ich wykorzystania do uzyskania przewagi konkurencyjnej. Przedstawiciele firmy Microsoft zaprezentują również, w jaki sposób technologia umożliwia oferowanie ponad przeciętnej obsługi klienta oraz tworzenie bardziej spersonalizowanych, przyjaznych i intuicyjnych rozwiązań ułatwiających kontakt z instytucją finansową.
Prelekcje poprowadzą w języku angielskim i polskim eksperci odpowiedzialni za branżę finansową w firmie Microsoft: Liz Roche, Director, Enterprise Strategy, Dynamics Program Office, Maciej Pogoda, Chief Technology Officer and Architect CEE Services oraz Michał Rok,
CRM Lead.
– Gorąco zachęcam do udziału w konferencji, która stanowi unikalną okazję dopogłębienia wiedzy, jak sprostać przyszłym oczekiwaniom klienta – komentuje Agnieszka Zarzycka, Solution Sales Professional Dynamics CRM w polskim oddziale firmy Microsoft. – Uczestnicy spotkania dowiedzą się również, w jaki sposób organizacje zarządzają relacjami, zaangażowaniem i lojalnością klientów w dzisiejszym świecie oraz poznają najlepsze praktyki wykorzystywane w usprawnieniu pracy działów marketingu i sprzedaży – dodaje.
***
Informacje o firmie:
Microsoft jest liderem branży nowych technologii – dostawcą produktów i usług dla konsumentów oraz klientów instytucjonalnych i komercyjnych. Wśród sztandarowych produktów oferowanych przez Microsoft jest system operacyjny Windows. Jego najnowsza wersja – Windows 8 to pierwszy w pełni dotykowy system operacyjny Windows, który działa na klasycznych komputerach, ale także urządzeniach z ekranami dotykowymi, w tym również na tabletach. Wraz z premierą Windows 8 Microsoft wprowadził na rynek również pierwszy komputer sygnowany własnym logo – Microsoft Surface. System operacyjny Windows dostępny jest również w wersjach na platformę mobilną – Windows Phone oraz platformę serwerową – Windows Server. Kluczową pozycję w portfolio Microsoftu zajmuje również Microsoft Office, powszechnie używany zestaw aplikacji wspierających komunikację i produktywność. Ponadto w ofercie spółki znajdują się również rozwiązania wspierające zarządzanie z rodziny Microsoft Dynamics.
Microsoft jest również liderem w zakresie rozwiązań dostarczanych w formie usług w modelu cloud computing, i jako jedyny dostawca posiada w pełni kompleksową ofertę zarówno aplikacji, infrastruktury, jak i platformy programistycznej w formie usług w chmurze obliczeniowej. Rozwiązania chmurowe oferowane przez Microsoft mogą być dostarczane klientom w modelu chmury publicznej, jak np. usługa Office 365 czy Windows Azure, ale również w modelach chmury prywatnej oraz hybrydowej, która jest połączeniem obu poprzednich modeli dostosowanym do potrzeb klienta.
Microsoft Corporation powstał w 1975 roku w USA, a polski oddział firmy istnieje od 1992 r. W swoich filiach na całym świecie Microsoft zatrudnia blisko 90 tys. specjalistów z różnych dziedzin, w tym ponad 300 osób w Polsce.
Zapraszamy do odwiedzenia polskiej strony firmy Microsoft pod adresem: http://www.microsoft.com/poland lub kontaktu z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem 0 801 802 000 (opłata według stawek Twojego operatora).
Słowa kluczowe: klient, microsoft, obsługa