12 listopada rusza kampania kredytów gotówkowych Santander Consumer Banku.
Kampania obejmie swoim zasięgiem całą Polskę, prowadzona będzie w kanałach ATL, BTL oraz w Internecie. Spot reklamowy emitowany będzie w stacjach: Polsat, TVP, TVN oraz ich kanałach tematycznych. Dodatkowym wzmocnieniem kampanii jest konkurs dla klientów, w którym codziennie do wygrania będzie 10 000 zł!
Spot TV
Film reklamowy „Mana Mana” sięga po kultowy przebój śpiewany dawniej m.in. przez Muppety. Gadające Portfele to nowi bohaterowie marki Santander Consumer Banku – pojawiając się po raz pierwszy na ekranach, nie mówią – lecz uroczo śpiewają. „Mana Mana” w ich ustach staje się synonimem słowa „gotówka”. Któż ma większe prawo mówić o pieniądzach, jeśli właśnie nie sympatyczne portfele?
– Zdecydowaliśmy się na odważną koncepcję komunikacyjną, której celem ma być odmłodzenie grupy docelowej, przyciągnięcie do oddziałów banku nowych klientów oraz zwiększenie responsu w dotychczasowych działaniach marketingowych. Jestem przekonany, że dzięki kampanii uda się nam powiększyć grono ponad 10,5 mln klientów, którzy dotychczas skorzystali z usług obecnego Santander Consumer Banku – mówi Wojciech Pysiewicz, Dyrektor Departamentu Marketingu i Reklamy w Santander Consumer Banku.
– Stworzony przez nas spot przełamuje dotychczasowe konwencje spotów fabularnych, Santander Consumer Bank po raz pierwszy sięga w nim po animację 3D. Zabawny, lekki koncept jest również swoistym puszczeniem oka do klienta. Mamy szczerą nadzieję, że niepowtarzalna i zaraźliwa fraza na długo zagości w pamięci Polaków wraz z rodziną sympatycznych portfelowych postaci – tłumaczy Dominik Gil, dyrektor zarządzający w Grupie Eskadra.
Konkurs „Mana Mana”
W trakcie kampanii dodatkową atrakcją dla klientów jest możliwość udziału w konkursie. Osoby, które w terminie od dnia 12 listopada do 31 grudnia 2014 roku podpiszą umowę o kredyt gotówkowy, a następnie zgodnie z warunkami konkursu wyślą sms z kreatywną i zabawną odpowiedzią na pytanie „Na co przeznaczysz wygraną w konkursie?”, będą miały możliwości wygrania 10 000 zł.
Regulamin konkursu Mana Mana jest dostępny na stronie internetowej www.santanderconsumer.pl/ManaMana oraz w 270 oddziałach Santander Consumer Banku na terenie całego kraju.
Za kreację kampanii odpowiada Grupa Eskadra, animacja i produkcja spotu wykonane zostały w studiu animacji Platige Image, film wyreżyserował Sebastian Pańczyk. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith Optimedia.
Zobacz spot: http://www.youtube.com/watch?v=U-Y1xjerZkI&feature=youtu.be
Słowa kluczowe: Kampania, Portfel, Santander