Marka Milka prezentuje nowość w niespotykanej do tej pory formie. Milka Bubbly to czekolada o zaskakującym kształcie tabliczki z mnóstwem bąbelków zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. Połączenie czekolady z alpejskiego mleka w nowym formacie bąbelków sprawia, że Milka Bubbly ma jeszcze delikatniejszy smak.
Bąbelki pełne radości
Nowość Milki to delikatna czekolada napowietrzana z alpejskiego mleka, dzięki której świat wypełnia się delikatnością i mnóstwem bąbelków. Milka Bubbly to nie tylko czekolada w nietypowej formie, w której bąbelki zastąpiły tradycyjną, znaną wszystkim kostkę – mówi Marzena Wojtas, Junior Brand Manager Milka z Mondelez Polska S.A. – to także zaproszenie do przełamania dotychczasowych schematów
i przyzwyczajeń w codziennym zachowaniu oraz bycia bardziej delikatnym.
Ulubione warianty
Nowa Milka Bubbly jest dostępna w trzech wariantach – o smaku mlecznej czekolady, mlecznej i białej oraz czekolady mlecznej z dodatkiem płynnego karmelu.
Sugerowana cena detaliczna:
Milka Bubbly mleczna 100 g – 3,50 pln
Milka Bubbly mleczno-biała 100 g – 3,50 pln
Milka Bubbly z płynnym karmelem 250 g – 9 pln
O firmie Mondelez Polska S.A.
Mondelez Polska S.A., wcześniej Kraft Foods Polska SA, jest wiodącą firmą branży spożywczej w Polsce, od 21 lat obecną na naszym rynku.
Jej bogata oferta obejmuje znane marki kategorii przekąsek, takie jak: czekolady: Milka
i Alpen Gold, wafelki Prince Polo, batony 3BIT, ciastka: Milka, OREO, belVita, Petitki, Lubisie, Delicje, San, krakersy TUC, cukierki Halls oraz kawy: Jacobs, Maxwell House, Carte Noire, system gorących napojów Tassimo.
Mondelez Polska S.A. jest częścią rodziny firm Mondelēz International, Inc. Pod zmienioną nazwą funkcjonuje w Polsce od 29 kwietnia 2013 r. Zatrudnia blisko 3200 pracowników i jest liderem na rynku kawy, czekolady i ciastek markowych w Polsce.
Zmiana nazwy to efekt podziału koncernu Kraft Foods na dwie niezależne spółki giełdowe,
z których pierwsza – Kraft Foods Group, Inc. – prowadzi działania w branży spożywczej na rynku północnoamerykańskim. Druga – Mondelēz International, Inc. koncentruje się na kategorii przekąsek i działa w ponad 165 krajach, a jej obrót za rok 2012 wyniósł 36 miliardów USD.
Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) jest światowym potentatem w branży przekąsek i światowym liderem w kategorii czekolady, ciastek, gum do żucia, cukierków, kawy oraz napojów. Jest również właścicielem wartych miliardy dolarów marek poprzednio należących do Kraft Foods, takich jak czekolady Cadbury i Milka, kawa Jacobs, ciasteczka LU, Nabisco i Oreo, napoje w proszku Tang i gumy do żucia Trident. Mondelēz International notowany jest w indeksach giełdowych tj.: Standard and Poor’s 500, NASDAQ 100 i Dow Jones Sustainability. Zachęcamy Państwa do odwiedzenia naszych stron internetowych http://www.mondelezinternational.com i www.facebook.com/mondelezinternational <http://www.facebook.com/mondelezinternational> .
Dodatkowych informacji udzielają:
Agnieszka Kępińska-Sadowska
Kierownik ds. Kontaktów Zewnętrznych
i Komunikacji Mondelez Polska
Tel. (22) 857 10 00
e-mail: [email protected]
Grażyna Stachowska
Junior PR Consultant, Raczkiewicz Chenczke Consultants
Tel.: +48 508 000 326
E-mail: [email protected]
Słowa kluczowe: Bubbly, czekolada, forma, kształt, marka, milka, tabliczka