Wchodząca na polski rynek włoska marka odzieży dla dzieci powiększyła grono Najemców Blue City. Sklep został otwarty w piątek 6 września br.
Salon Original Margines został otwarty 6 września 2013 roku, na poziomie „-1” CH Blue City. Nowy salon powiększył już pokaźną ofertę odzieży dziecięcej w centrum i jednocześnie wniósł do niej coś nowego: włoski szyk i beztroskę. Obchodząca 30 urodziny marka Original Marines sprzedaje bowiem ubrania dla rodzin preferujących dynamiczny i oryginalny styl życia. Firma powstała w Neapolu, ma obecnie ponad 600 sklepów w 28 krajach m.in. we Francji, Rumunii, Bułgarii, Ukrainie, Turcji, Szwajcarii, Tunezji, Arabii Saudyjskiej i na Słowacji. Sklep w Blue City jest pierwszym w naszym kraju i 86 zlokalizowanym za granicą Włoch.
Wystrój sklepu jest utrzymany w stylu minimalistycznym, a drewniane wyposażenie ożywione zostało kolorowymi szczegółami. Wnętrza, które rozciągają się na powierzchni ponad 150 metrów kwadratowych, charakteryzują się wygodą i przytulnością, co sprawia, że jest to idealne miejsce na komfortowe zakupy dla całej rodziny.
W transakcji najmu pośredniczyła firma Jones Lang LaSalle. Ewa Pawłowska, Starszy Konsultant, podkreśla, że miejsce zostało wybrane nieprzypadkowo: – Blue City jest miejscem, który bardzo chętnie odwiedzają rodziny z dziećmi. Obecność takich marek jak Toys’r’us, Smyk, Wójcik, Mivo oraz szeregu innych sprzedających kolekcje dziecięce zapewnia kompleksowość oferty. Wejście do obiektu marki Original Marines potwierdza, iż obiekt zajmuje dominującą pozycję na warszawskim, rynku, jeśli chodzi o ofertę rodzinną.
Założona na początku lat osiemdziesiątych, z woli niektórych przedsiębiorców regionu Kampania, Original Marines jest znakiem towarowym IMAP Export spa, dynamicznej firmy, która produkuje i sprzedaje linie odzieży w stylu casual i sportowym. Original Marines, która zakończyła rok 2012 obrotami w wysokości 224 milionów euro, jest obecna na terytorium kraju z 532 placówkami franchisingu, w tym 65 punktami sprzedaży bezpośredniej i Cartoon Village oraz 86 sklepami w Europie, Azji i Afryce.
Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City to unikalny w skali kraju projekt centrum czwartej generacji, łączący w sobie funkcje handlową, rozrywkową i biurową. Blue City to ponad 200 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, duże centrum rekreacyjne, bogata oferta sportowa i atrakcje dla dzieci. Zapraszamy na www.bluecity.pl
Dołącz do nas na Facebook.com:www.facebook.com/CHBlueCity
Słowa kluczowe: blue city, jones lang, marka odzieży, Original Margines, zakupy