Zaczyna się trzecia edycja plebiscytu „7 cudów Polski” organizowana przez National Geographic, w której po raz drugi udział biorą Paczkomaty InPost. Wszyscy uczestnicy głosowania otrzymają „Przewodnik po 7 nowych cudach Polski” z prezentacją miejsc wybranych w ubiegłorocznej akcji. To przykład innowacyjnej akcji marketingowej wykorzystującej zbieżność grup docelowych partnerów.
Już po raz drugi startuje wspólna akcja National Geographic i Paczkomatów InPost,
w której wybieramy 7 cudów Polski. Redakcja National Geographic Traveler wyróżniła 32 miejsca, na które możemy głosować SMS-owo. Każdy kto weźmie udział
w głosowaniu będzie mógł odebrać z Paczkomatów InPost „Przewodnik po 7 nowych cudach Polski”. Publikacja prezentuje opisy i piękne zdjęcia miejsc, które zyskały najwięcej głosów
w ubiegłorocznym plebiscycie. Na uczestników plebiscytu czekają też atrakcyjne nagrody specjalne.
Współpraca Paczkomatów InPost i National Geographic to przykład kooperacji przy doskonałym dopasowaniu grup docelowych. Zarówno użytkownicy usługi,
jak i czytelnicy magazynu to ludzie mieszkający w dużych miastach, którzy są ciekawi świata i chętnie sięgają po nowe rozwiązania. Dzięki wspólnemu projektowi, Paczkomaty InPost dotrą do grupy nowych klientów i pozwolą im na bezkosztowe wypróbowanie usługi.
„Czytelnicy National Geographic lubią podróżować i są aktywnymi ludźmi. Nie chcą siedzieć w domu, szanują swój czas i starają się go dobrze wykorzystać. Tak jak klienci Paczkomatów InPost. Nie chcą tracić czasu na czekanie, wiec odkrywają nowe lokalizacje Paczkomatów i mają czas na bliższe i dalsze podróże” – mówi Jacek Siekierczak, Brand Manager Paczkomatów InPost.
Akcja będzie promowana w kanałach National Geographic oraz partnerów medialnych projektu TVP1, radio Złote Przeboje i portalu Onet.pl.
Słowa kluczowe: 7 cudów Polski, atrakcyjne nagrody specjalne, inpost, National Geographic, paczkomaty