Już 12 kwietnia w warszawskiej Kinotece odbędzie się finał konkursu Hasbro: Equestria Girls Talent Show. 15 zespołów z całej Polski będzie rywalizować o występ w polskiej wersji teledysku Equestria Girls. Za koncept i koordynację kampanii odpowiada Universal McCann. Nad produkcją, promocją
i realizacją eventów czuwa firma Viacom.
Kampania promocyjna nowego produktu Hasbro prowadzona jest na antenie telewizji dla dzieci Nickelodeon oraz na stronie www.nick.com.pl i na profilu Equestria Girls na www.nk.pl. Podczas pięciu tygodni konkursu internetowego wyłoniono 15 finałowych zespołów. Ponieważ hasłem marki jest „Przyjaźń to magia”, warunkiem przejścia eliminacji było stworzenie drużyny składające się
z minimalnie 2 a maksymalnie 5 osób. Zespoły musiały pobrać teledysk i ścieżkę muzyczną ze strony konkursu, nagrać swoje wykonanie piosenki Equestria Girl, a następnie wysłać swoje zgłoszenie
w specjalnej aplikacji konkursowej na www.nick.com.pl/EquestriaTalent .
Podczas finałowej imprezy w Warszawie zostanie nagrany teledysk z udziałem uczestniczek oraz Mai Hyży – finalistki X Factor i Ani Bosak – finalistki You Can Dance. W maju, na antenie telewizji Nickelodeon, będzie można obejrzeć relacje z tego wydarzenia, a w czerwcu finalną wersję polskiej wersji teledysku Equestria Girls.
Projekt tej niestandardowej akcji jest autorskim pomysłem Universal McCann, stworzonym specjalnie aby wesprzeć promocję nowości Rainbow Rocks z serii Equestria Girls.
„Na fali popularności programów typu talent-show, do których często zgłaszają się dzieci,
a w szczególności dziewczynki, które uwielbiają być gwiazdami, Universal McCann zaproponował klientowi format którego jeszcze nie było. We współpracy z Viacomem stworzyliśmy projekt typu talent show. Dzięki temu z jednej strony daliśmy dziewczynkom okazję wyrażenia siebie w muzyce i tańcu, zachęciliśmy do wspólnej, kreatywnej zabawy w gronie koleżanek, jak również daliśmy możliwość wcielenia się chociaż na chwilę w swoje idolki ze świata Equestria Girls. Z drugiej zaś strony, stworzyliśmy okazje do wykreowania i wypromowania ambasadorek marki.” – mówi Karolina Leguła – Leszczyńska, Marketing & Group Account Director Universal McCann.
Universal McCann zajmuje się koordynacją koncepcji kampanii promocyjnej produktu Hasbro.
Nad produkcją, promocją i realizacją eventów czuwa firma Viacom.
Universal McCann jest domem mediowym – częścią międzynarodowej sieci Interpublic Group of Companies.
UM całościowo planuje i realizuje proces komunikacji mediowej.
Więcej informacji:
Karolina Legula Daria Wackerman-Dobosz
Marketing & Group Account Director Multi Communications
T : +48 22 21 01 424 T: 664 117 109
E : Karolina.Legula@umww.com E: daria.wackerman-dobosz@multipr.pl
Słowa kluczowe: konkurs, show, teledysk