Z początkiem sierpnia stanowisko Dyrektora Kreatywnego w Cheil Polska objął Piotr Cedzyński. Do jego zadań należeć będą zarządzanie działem kreatywnym i dalsze rozwijanie jego kompetencji.
Bardzo się cieszymy, że Piotr dołączył do naszego zespołu. Najważniejszymi zadaniami stojącymi przed nowym dyrektorem kreatywnym będą wzmocnienie kompetencji zespołu w obszarach digital, mobile oraz retail experience oraz usprawnienie istniejących procesów. Wieloletnie doświadczenie Piotra w obszarze nowych mediów będzie z pewnością ogromnym atutem w czekających na niego wyzwaniach – mówi Daril Kim, dyrektor zadządzający Cheil Polska.
Piotr Cedzyński z reklamą związany jest od ponad 16 lat. Przez ostatni rok pracował w Heureka/VML Warszawa jako Creative Director. Wcześniej przez 3 lata zajmował stanowisko senior creative w agencji Heureka. Doświadczenie zdobywał jako Dyrektor Kreatywny w Scholz&Friends oraz senior creative w McCann Erickson. Pracował dla klientów z branż FMCG, finansowej, motoryzacyjnej i telekomunikacyjnej m.in. Danone, Orange, PKO BP, Tchibo, Frito Lay, Algida, Bank BGŻ, L’Oréal Paris, NESCAFÉ, Mercedes-Benz, Oriflame, Star Foods, Tchibo, Algida, Benckiser, Gillette, GM, Polkomtel.
Słowa kluczowe: Cheil, dyrektor, sierpień