Dziś wystartowała nowa, odświeżona wersja strony internetowej T-Mobile Polska. Obok nowoczesnego wyglądu, na użytkowników portalu czeka szereg ułatwień w tym: zaawansowane narzędzia pomagające dobrać ofertę dopasowaną do indywidualnych potrzeb, automatyczne dostosowanie wyświetlanych treści do preferencji użytkownika oraz intuicyjna struktura serwisu, ułatwiająca wyszukiwanie potrzebnych informacji.
Wraz z rozwojem i unowocześnianiem ofert zmienia się również strona WWW sieci T-Mobile. Nowa strona to przejrzysty layout oraz szereg nowych funkcjonalności dających większe możliwości użytkownikom. Wszystko po to, by ułatwić im dostęp do oferty T-Mobile Polska.
Wygląd i struktura nowej strony T-Mobile zostały zaprojektowane na podstawie badań i analiz potrzeb użytkowników. Portal wykorzystuje najnowocześniejsze rozwiązania i najlepsze standardy z obszaru projektowania stron WWW, dzięki czemu nawigacja i wybór oferty jest tak prosty i intuicyjny, jak zakupy w wiodących sklepach online.
Portal T-Mobile oferuje użytkownikom narzędzia, umożliwiające dobranie oferty idealnie dopasowanej do potrzeb danego klienta. Lista prezentowanych usług zawiera najważniejsze parametry, takie jak: liczba minut, pakiet danych, okres umowy czy opłata miesięczna. Ponadto, wybrane oferty będzie można ze sobą porównywać, wybierając tę, która lepiej spełnia oczekiwania klienta. Rozszerzono także opisy prezentowanych urządzeń, wzbogacając je o szczegółową specyfikację techniczną, zachowując przyjazną formę prezentacji. Także tutaj użytkownik będzie mógł w łatwy sposób porównywać interesujące go modele, upewniając się, że wybrane przez niego urządzenie w 100-procentach mu odpowiada.
T-Mobile Polska na nowej stronie będzie wprowadzało nowe oferty i promocje dla klientów indywidualnych i biznesowych, które będzie można zamówić tylko z poziomu strony www.t-mobile.pl. Co więcej, każdy użytkownik, który założy konto Mój T-Mobile, otrzyma dostęp do szeregu ofert i promocji niedostępnych bez zalogowania. Oferowane usługi będą dopasowywane do potrzeb danego klienta – system w inteligentny sposób personalizuje ofertę, analizując informacje o przeglądanych przez niego na portalu produktach i usługach. Dużą zaletą Mój T‑Mobile będzie dostęp do pełnej oferty dla klientów przedłużających umowę, również ofert ratalnych dotąd niedostępnych w iBOA.
Słowa kluczowe: klient, oferta, potrzeba, strona, t-mobile