O 13% do 42,6 mln zł wzrosły we wrześniu obroty właściciela marek odzieżowych Top Secret, Troll, Drywash i Happy Kids oraz sieci dyskontowej TextilMarket, w porównaniu do tego samego miesiąca poprzedniego roku. Dla sieci TextilMarket był to kolejny miesiąc poprawy sprzedaży oraz realizowanej marży. Narastająco od początku roku Grupa Kapitałowa Redan uzyskała 328,1 mln zł przychodów co r./r. oznacza wzrost o 8,5%.
„Poziom zrealizowanej we wrześniu sprzedaży potwierdza systematyczne umacnianie naszej pozycji w segmencie dyskontowym. W sieci TextilMarket w minionym miesiącu poprawiliśmy obroty r/r o 4%, przy porównywalnie takiej samej powierzchni handlowej. Przy wysokich marżach i kontroli kosztów pozwala nam to dobrze zarabiać na tej części biznesu. Nastraja nas to optymistycznie w odniesieniu do wyników Grupy w całym bieżącym roku. Wysoka dynamika przychodów uzyskana we wrześniu w segmencie modowym wynikała w dużej części z niskiej bazy porównawczej oraz większej niż przed rokiem wyprzedaży mijającej kolekcji. ” – powiedział Bogusz Kruszyński, Wiceprezes Zarządu Redan S.A.
We wrześniu br. szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów zrealizowanych przez Grupę Redan wyniosła 42,6 mln zł i była o 13% wyższa względem września 2012 r. Narastająco przez pierwszych dziewięć miesięcy łączne obroty wzrosły r./r. o 8,5% do 328,1 mln zł. Na koniec września powierzchnia handlowa sieci wyniosła 99,9 tys. m2, co oznacza przyrost r./r. o 2,5%.
Sieć dyskontowa TextilMarket we wrześniu odnotowała obroty w wysokości 21,9 mln zł, czyli o 4% więcej niż przed rokiem. Sprzedaż po 9 miesiącach br. osiągnęła poziom 167,2 mln zł i była wyższa
o ok. 6% r./r. Sieć TextilMarket na koniec września składała się z 280 sklepów własnych o łącznej powierzchni 61,1 tys. m2, co oznacza wielkość sieci analogiczną do września 2012 r.
W sieci modowej sprzedaż we wrześniu poprawiła się r./r. o 24% do 20,7 mln zł. Z tego ze sprzedaży w kanale e-commerce uzyskano 2,6 mln zł, co oznacza prawie 90% wzrost względem września 2012 r. Narastająco od stycznia do września przychody ze sprzedaży artykułów pod markami Top Secret, Troll, Drywash i Happy Kids wyniosły 160,9 mln zł, co oznacza wzrost o 11% r./r. W tym okresie handel w e-sklepach zapewnił 20,1 mln zł, czyli 47% więcej niż rok wcześniej. Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i Drywash na koniec września 2013 r. miały łączną powierzchnię 38,8 tys. m2, co oznacza wzrost r./r. o ok. 7%.
Słowa kluczowe: kontynuacja, redan sa, sieć, Textilmarket, wzrost