Spersonalizowane oferty w bankomatach ING Banku Śląskiego
ING Bank Śląski rozpoczął pilotaż prezentowania w wybranych bankomatach interaktywnych i spersonalizowanych ofert produktowych. To pierwszy etap wdrożenia narzędzia do spójnego zarządzania komunikacją z klientami w wielu kanałach jednocześnie. Kolejny krok obejmuje aplikację mobilną na smartfonach.
Chcemy, żeby nasi klienci, nie tylko otrzymywali najistotniejsze informacje na temat ofert dopasowanych do ich potrzeb, ale także mieli możliwość natychmiastowego zareagowania na nie. Startujemy z pilotażem w bankomatach oraz aplikacji mobilnej na smartfony, a w niedługim czasie również na tablety – powiedział Przemysław Furlepa, Dyrektor Banku odpowiedzialny za Zarządzanie Relacjami z Klientami w ING Banku Śląskim.
Więcej na www.ingbank.pl
Joanna Majer – Skorupa
[email protected]
ING Bank Śląski S.A.
tel.: 32 357 81 84
Załączniki
- kom_multikanal_pilotazbankomaty_191213.pdf , rozmiar: 208 kB
ING Bank Śląski jest jednym z największych banków w Polsce, który obsługuje zarówno klientów indywidualnych, jak i podmioty gospodarcze. Rozbudowana sieć 420 placówek, ponad 770 bankomatów i blisko 770 wpłatomatów, szeroka oferta kart płatniczych oraz internetowy dostęp do kont osobistych i firmowych stanowi nowoczesna ofertę i platformę współpracy z pozostałymi podmiotami Grupy ING.
Grupa ING jest wywodzącą się z Holandii, globalną instytucją finansową świadczącą usługi z zakresu bankowości, ubezpieczeń i zarządzania aktywami dla klientów detalicznych i korporacyjnych na całym świecie.
Ten list został wysłany na adres [email protected] przez ING BANK ŚLĄSKI S.A. Odwiedź biuro prasowe, aby edytować lub usunąć swoje dane.
Słowa kluczowe: bank, bankomat, ING, oferta, śląsk