Rekordów nie odbierze mu żaden z kolejowych mostów w Polsce. Nie w kategoriach długości i wysokości, ale częstotliwości kursujących pociągów. On pozwala codziennie pokonywać Wisłę około 800 pociągom pomiędzy przystankiem Warszawa Stadion i Warszawa Powiśle. Tędy nad rzeką woziły kibiców na mecze i do strefy kibica pociągi aglomeracyjne i dalekobieżne, krajowe i międzynarodowe. Tędy co cztery minuty odwoziły kibiców dodatkowe pociągi po trzech sportowych widowiskach.
To na moście średnicowym jadącym od centrum podekscytowani kibice międzynarodowych zawodów zaczynali wyciągać aparaty fotograficzne, by fotografować i filmować Stadion Narodowy. Widok biało-czerwonej areny nad Wisłą był też sygnałem do wysiadania na przystanku Warszawa Stadion. Ale przeprawa pozostanie też na fotografiach wielu fanów sportu, którzy utrwalili panoramę Warszawy z mostem i stadionem. Po nim jechali zwycięscy Grecy po meczu z Rosją i szczęśliwi Portugalczycy po meczu z Czechami. Na nim remis przeżywali kibice biało-czerwonych.
Na pikniku „Rok do Euro 2012” na moście średnicowym w przy efektach świetlnych i dźwiękowych paradowały perły polskich parowozów, a konstrukcję rozświetlały kolorowe reflektory. Jeszcze później most migał barwami flag uczestników mistrzostw. Tuż przed turniejem przeprawa była najlepszą sceną do prezentacji przygotowanych na Euro 2012 lokomotyw.
28 czerwca na mecz półfinałowy pojadą kolejne dodatkowe pociągi z kibicami na i z przestanku Warszawa Stadion. Wjeżdżając do centrum fani futbolu właśnie z mostu średnicowego – najbardziej sportowego mostu kolejowego, pożegnają biało-czerwony stadion.
Słowa kluczowe: biało-czerwony stadion, dodatkowe pociągi, Kibice, mecz półfinałowy, most kolejowy, pożegnanie