Wyjątkowa wakacyjna akcja przygotowana przez markę belVita – lidera na rynku ciastek pożywnych[1] dobiegła już końca. Pikniki i specjalny śniadaniowy autobus, który przyjechał
w lipcu do 5 wybranych miast Polski, odwiedziło łącznie aż 15 000 osób. Mieszkańcy Poznania, Wrocławia, Krakowa, Warszawy i Gdańska nie tylko spróbowali przepisów na zbilansowane wakacyjne posiłki, ale też samodzielnie skomponowali swoje autorskie śniadanie z ciastkami belVita i skorzystali z wielu atrakcji. Mieli także okazję rozwiązać quiz „Jakim typem śniadaniowca jesteś”. Okazało się, że wśród nas najwięcej jest „porannych ptaszków”!
Śniadaniowy autobus belVity odwiedził w lipcu br. pięć polskich miast – Poznań, Wrocław, Kraków, Warszawę i Gdańsk.W każdym z nich spędził niemal tydzień, objeżdżając kolejne lokalizacje.
Od poniedziałku do piątku mieszkańcy odwiedzający śniadaniowy autobus mogli w wybranych częściach swoich miast sami skomponować poranny posiłek z ciastkami belVita w różnych wariantach smakowych – z porcją owoców, produktem mlecznym i ciepłym napojem. Natomiast w weekendy
w każdym z miast odbyły się pikniki śniadaniowe, podczas których mieszkańcy mogli spróbować
5 wyjątkowych śniadań, zrelaksować się podczas zajęć jogi lub zumby.
Łącznie w akcji belVity wzięło udział aż 15 000 osób, z czego prawie połowa pochodziła
z Gdańska i Warszawy! Rozdano ponad 7 000 zestawów śniadaniowych! Dużą popularnością cieszyły się także spotkania ze stylistą i dietetykiem podczas weekendowych pikników – skorzystało z nich ponad 1 000 osób. Dzięki wakacyjnej akcji belVity, Polacy mieli okazję się przekonać,
że zbilansowane śniadanie może być różnorodne, a jego przygotowanie nie zajmie wiele czasu oraz dowiedzieć się, jak zadbać o formę i dobry nastrój już od rana.
Polacy uwielbiają poranki!
Dla gości przygotowano także interaktywną aplikację „Jakim typem śniadaniowca jesteś”, dzięki której można dobrać odpowiedni zestaw produktów do stylu życia, a rozwiązanie quizu zdecydowało się 1744 osób, z czego zdecydowana większość – aż 647 osób okazało się „Porannymi ptaszkami”. Niewiele mniej było „Elegancików/ Elegantek”, zaś „Śpiochów” prawie wcale. „Superbohaterami/ superboharetkami” okazało się 415 osób.
Kim jest poranny ptaszek? Jest to osoba, która lubi poranki i poranne wstawanie. Pomimo wczesnej pory ma mnóstwo energii i zapału do podjęcia wyzwań nadchodzącego dnia. Poranny ptaszek najlepiej pracuje od samego rana, często znajdzie też czas na przygotowanie i celebrowanie doskonale skomponowanego śniadania.
Cieszymy się, że podczas wakacyjnej trasy belVity aż 15 000 Polaków skorzystało z naszych porad
o tym, jak w łatwy sposób przygotować zbilansowany poranny zestaw. Zależało nam, żeby pokazać wszystkim, jak ważnym posiłkiem jest śniadanie; że nie potrzeba wiele czasu, by je przygotować, nawet w ciągu tygodnia – mówi Ewelina Polińska, brand manager belVita w Mondelez Polska S.A.
Inspiracją do zorganizowania akcji były wyniki badań Ipsos na zlecenie belVita w 2014 roku[2],
w których wykazano, że aż 88% Polaków nie wyobraża sobie rozpoczęcia dnia bez tego posiłku. Jednocześnie, coraz bardziej zabiegani, szukamy rozwiązań, które będą z jednej strony szybkie
i wygodne, a z drugiej pożywne i smaczne.
Śniadaniowa trasa belVity w liczbach
15 000 | Osób odwiedziło łącznie pikniki i śniadaniowe autobusy |
7 297 | Rozdanych śniadań |
4 000 | Osób odwiedziło łącznie piknik i śniadaniowy autobus w Gdańsku |
250 | Osób zasięgnęło porad dietetyka i stylisty na każdym z pikników |
Dlaczego belVita?
ü Bo jej receptura jest wyjątkowa: Produkt zawiera pełne ziarno przynajmniej
5 rodzajów zbóż. Jest źródłem witamin, składników mineralnych i błonnika.
ü Bo jest smaczna: belVita jest dostępna w wielu pysznych smakach, między innymi: Musli
z Owocami, Zboża z Mlekiem, Kakaowe, Orzechy + Czekolada lub Owoce leśne, Pyszne Nadzienie z Jogurtem Naturalnym
ü Bo jest częścią zbilansowanego śniadania i pozwala dobrze zacząć dzień: Ciastka belVita to propozycja zbilansowanego śniadania wraz z porcją owoców, niskotłuszczowym produktem mlecznym oraz ciepłym napojem.
ü Energia na cały poranek*
*Ciastka śniadaniowe belVita mają wysoką zawartość skrobi wolno trawionej, która jest wolno uwalnianym węglowodanem. Spożycie produktów o wysokiej zawartości skrobi wolno trawionej (SDS) podnosi stężenie glukozy we krwi po posiłku w mniejszym stopniu niż spożycie produktów o niskiej zawartości SDS.
Mondelez Polska S.A.
Mondelez Polska S.A., wcześniej Kraft Foods Polska S.A., jest wiodącą firmą branży spożywczej
w Polsce, od 21 lat obecną na naszym rynku.
Jej bogata oferta obejmuje znane marki kategorii przekąsek, takie jak: czekolady: Milka
i Alpen Gold, wafelki Prince Polo, batony 3BIT, ciastka: Milka, OREO, belVita, Petitki, Lubisie, Delicje, San, Łakotki, cukierki Halls oraz kawy: Jacobs, Maxwell House, Carte Noire, system gorących napojów Tassimo.
Mondelez Polska S.A. jest częścią rodziny firm Mondelēz International, Inc. Pod zmienioną nazwą funkcjonuje w Polsce od 29 kwietnia 2013 r. Zatrudnia blisko 3200 pracownikówi jest liderem na rynku kawy, czekolady i ciastek markowych w Polsce.*
Zmiana nazwy to efekt podziału koncernu Kraft Foods na dwie niezależne spółki giełdowe,
z których pierwsza – Kraft Foods Group, Inc. – prowadzi działania w branży spożywczej na rynku północnoamerykańskim. Druga – Mondelēz International, Inc. koncentruje się na kategorii przekąsek
i działa w ponad 165 krajach, a jej obrót za rok 2012 wyniósł 36 miliardów USD. Rozpoczęcie działalności pod nową nazwą nie wiąże się ze zmianami w sposobie działania firmy
w Polsce – w zakresie współpracy z partnerami czy w stosunku do konsumentów.
Mondelēz International
Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) jest światowym potentatem w branży przekąsek
i światowym liderem w kategorii czekolady, ciastek, gum do żucia, cukierków, kawy oraz napojów. Jest również właścicielem wartych miliardy dolarów marek poprzednio należących do Kraft Foods, takich jak czekolady Cadbury i Milka, kawa Jacobs, ciasteczka LU, Nabisco i Oreo, napoje w proszku Tang i gumy do żucia Trident. Mondelēz International notowany jest w indeksach giełdowych tj.: Standard and Poor’s 500, NASDAQ 100 i Dow Jones Sustainability. Zachęcamy Państwa do odwiedzenia naszych stron internetowychhttp://www.mondelezinternational.com, www.facebook.com/mondelezinternational
[1]Nielsen, Panel Rynku detalicznego, cała Polska, czerwiec 2014
[2]Ipsos, Omnibus, CAPI, N=1000, Polska, marzec 2014, wyniki badań zawarte w raporcie: Zbilansowane śniadanie z belVitą – wyniki badań 2014 propozycje śniadań
Słowa kluczowe: belVita, śniadanie, trasa