Zespół marki Vichy wspólnie z agencją TBWA rzucił wyzwanie niedoskonałościom skóry. Wybrane drogą konkursu internetowego konsumentki zmagające się z problemami skóry wzięły udział w warsztatach z ekspertami Vichy, a ich historie zostały przedstawione
na stronie internetowej marki i w advertorialach. Zintegrowana kampania obejmuje prasę, internet oraz materiały POS.
Niedoskonałości, błyszczenie się skóry oraz rozszerzone pory to problemy, z którymi zmaga się wiele kobiet. Vichy postanowiło pomóc swoim konsumentkom w ich rozwiązywaniu, organizując akcję pod hasłem „Normaderm – Znajdź swój idealny sposób na niedoskonałości”. Dziesięć kobiet zmagających się z problemami skóry zostało zaproszonych na warsztaty
z udziałem ekspertów Vichy: dermatologa, specjalisty ds. żywienia, psychologa
oraz makijażystki. Każda z uczestniczek, po indywidualnych konsultacjach otrzymała idealnie dobraną kurację Normaderm. Po trzech tygodniach część z nich została zaproszona na sesję zdjęciową, która ukazała ich przemianę oraz udowodniła skuteczność porad i produktów marki Vichy. Historie uczestniczek akcji można przeczytać na www.vichy.pl oraz w advertorialach prasowych.
Zespół Vichy wraz z agencją TBWA lokalnie opracował advertorial prasowy, reklamy internetowe, kreacje na stronę internetową akcji oraz materiały POS (w tym zestawy samplingowe i mini produktów Normaderm do aptek). TBWA odpowiada za strategiczną i kreatywną obsługę marki Vichy z portfolio L’Oréal od początku 2012 roku. Za zakup mediów odpowiada Zenithoptimedia.
Informacje o TBWA \ TEQUILA
TBWA \ TEQUILA – na rynku od 1997 roku; zatrudnia 90 pracowników. Kreatywna agencja sieciowa działająca w oparciu o metodologię Disruption & Media Arts. Jedna z najczęściej nagradzanych agencji
w Polsce. Na swoim koncie posiada liczne nagrody w takich konkursach jak: Effie, KTR, Boomerang, Golden Arrow, Złote Orły, Kreatura. Kluczowi klienci TBWA \ TEQUILA to m.in. Beko, GlaxoSmithKline, Henkel, Kompania Piwowarska SA, Kraft Foods, Manufaktura, Michelin, Nissan, Reckitt Benckiser
oraz RWE.
Więcej informacji udziela:
Daniel Durlak
TBWA PR
kom.: 664 126 310
e-mail: [email protected]
Słowa kluczowe: agencja, marka, skóra, tbwa, vichy, zespół