Agencja TBWA PR wraz z Warszawską Organizacją Turystyczną i fundacją Warsaw Destination Alliance stworzyły projekt dedykowany delegatom Szczytu Klimatycznego COP 19. W ramach inicjatywy „Pastry Project” goście Zjazdu poznają ciekawostki
o Warszawie i typowo polskie desery.
Agencja TBWA PR została wybrana przez Warszawską Organizację Turystyczną i fundację Warsaw Destination Alliance do współtworzenia koncepcji i opracowania materiałów „Pastry Project”. Projekt ten dedykowany jest uczestnikom Szczytu Klimatycznego COP 19 i powstał
na prośbę wiceprezydenta m.st. Warszawy Michała Olszewskiego.
Celem inicjatywy jest wzbogacenie o „lokalne smaki” oficjalnych materiałów informacyjnych, opracowanych przez Ministerstwo Środowiska i m.st. Warszawa. Dzięki zaangażowaniu warszawskich hoteli, współpracujących z WOT i WDA, delegaci codziennie próbować będą innego, typowo polskiego słodkiego poczęstunku. Dodatkowo, w materiałach informacyjnych autorstwa TBWA PR, znajdą szereg ciekawostek o Warszawie.
„Pastry Project” trwa przez 12 dni i obejmuje ok. 20 warszawskich hoteli. W ramach inicjatywy, warszawskie hotele roześlą również, w imieniu uczestników Szczytu, 10 000 pocztówek
z Warszawy, wydrukowanych na papierze z odzysku.
Agencja TBWA PR została wybrana do realizacji projektu na podstawie doświadczenia
w projektach z zakresu marketingu destynacji.
Słowa kluczowe: 19, agencja, COP, delegat, PR, tbwa, warszawa