W odpowiedzi na zapotrzebowanie Klientów, Wawel Service poszerzył swoją ofertę o dodatkowe usługi. W czerwcu deweloper otworzy biura sprzedaży przy krakowskich inwestycjach również w soboty, a bardzo zapracowanym zaproponuje indywidualne umówienie spotkania lub dojazd w dogodne dla Klienta miejsce.
Każdy, kto szuka mieszkania wie, że czasem ciężko jest znaleźć czas na odwiedzenie biura sprzedaży w ciągu tygodnia pracy. Zmęczenie, korki i niedogodne godziny otwarcia sprawiają, że odkładamy wizytę w biurze dewelopera. Wawel Service chcąc ułatwić Klientom kontakt ze swoimi doradcami – zaprasza na otwarte soboty w biurach sprzedaży przy krakowskich inwestycjach. To świetna okazja, aby zapoznać się z najnowszymi ofertami Wawel Service.
W czerwcu deweloper zaprasza wszystkich zainteresowanych do odwiedzenia biura sprzedaży przy inwestycjach:
Klonowica: 16.06.2012, w godzinach 9.00-13.00
Borkowska: 16.06.2012, w godzinach 9.00-13.00
Pod Fortem: 23.06.2012, w godzinach 9.00-13.00
Plac na Groblach: 23.06.2012, w godzinach 9.00-13.00
Halszki 28: 23.06.2012, w godzinach 9.00-13.00
Oprócz „otwartych sobót” Wawel Service proponuje możliwość indywidualnego umówienia się z doradcą w dogodnej dla Klienta porze, a nawet dojazdy do zainteresowanych ofertą dewelopera!
Zależy nam na tym, aby zapewnić Klientom możliwość zapoznania się z naszą szeroką ofertą, bez konieczności angażowania ich we wcześniejsze wychodzenie z pracy, czy czasochłonne dojazdy – mówi Piotr Kijanka, Dyrektor ds. Sprzedaży Wawel Service. – Otwieramy się na Klientów proponując spotkania w dogodnych dla nich godzinach lub oferując dojazd doradców Wawel Service w miejsce wskazane przez Klienta – dodaje.
Na indywidualne spotkanie z doradcą Wawel Service można umówić się telefonicznie pod numerem biura sprzedaży lub mailowo. Wszelkie informacje kontaktowe można znaleźć na stronie www.taniemieszkania.pl. Serdecznie zapraszamy do skorzystania z nowych usług Wawel Service.
Słowa kluczowe: biuro sprzedaży, deweloper, indywidualne spotkanie, Klienci, oferta, otwarte soboty, zapotrzebowanie klientów