Moda przez duże „M” zawita do Blue City w dniach 8, 9 i 10 marca. Będzie zarówno wielka moda, jak i marki popularne, blogerzy, utalentowani projektanci oraz fani mody. Będzie można wymienić swoje stare ubrania na nowe podczas imprezy Wietrzenie Szafy, twórczo połączyć autorskie projekty z propozycjami z sieciówek podczas IV edycji targów Misz-Masz oraz przysłuchać się temu, co piszczy w modzie – na Fashion Bloger Fest.
WIETRZENIE SZAFY (Lokalizacja: poziom „-1”, Czas: 8 marca2013 r.)
Chcesz odświeżyć swoją garderobę na wiosnę? Przyjdź 8 marca do Blue City na „Wietrzenie szafy”, imprezę typu SWAP, podczas której oddasz lub odsprzedasz niepotrzebne ubrania, dodatki, książki czy płyty albo wymienisz je na nowe
Idea tego typu imprez jest już dosyć rozpowszechniona w Polsce, wpisuje się także w coraz bardziej modny trend recyklingu. Sprawa jest prosta: przynosisz rzeczy, których już nie potrzebujesz, ale które nadal są w dobrym stanie, i wymieniasz je na rzeczy innego uczestnika lub na nowe – kupione w salonie ze zniżką. Sukienka, w którą się już nie mieścisz, spodnie, których nigdy nie założyłaś, biżuteria, która już ci się nie podoba, niechciana książka w prezencie? Spakuj je do torby i ruszaj do Blue City! Impreza skierowana jest głównie do kobiet, które lubią bawić się modą i mają duszę poszukiwaczki skarbów. Podczas „Wietrzenia…” przewidziano wiele atrakcji: będzie można skorzystać z porad stylistów, poznać ekotrendy i zakupić po promocyjnych cenach ekokosmetyki. Organizatorzy zapewniają też poczęstunek a wszystkie pozostawione rzeczy przekażą do Polskiego Czerwonego Krzyża.
Więcej informacji:
http://www.facebook.com/pages/Wietrzenie-szafy/533150030052174
FASHION BLOGER FEST (Lokalizacja: poziom „-1”, Czas: 9 marca2013 r.)
Ponownie w jednym miejscu – pod fontanną Blue City i tego samego dnia – 9 marca zbiorą się znawcy i fani mody, czyli blogerzy. To coraz liczniejsza i coraz bardziej opiniotwórcza grupa, z którą liczą się nie tylko zwykli odbiorcy mody, ale też wielkie marki. Podczas swojego małego święta blogerzy będą wymieniali się spostrzeżeniami i słuchali licznych wykładów. Po części oficjalnej, która potrwa do godz. 14, zarówno uczestników konferencji, jak i swoich klientów Blue City zaprasza na zakupy po atrakcyjnych cenach.
Po sukcesie pierwszej konferencji poświęconej blogosferze modowej FASHION BLOGGER FEST, organizowanej przez Blue City oraz serwis Lula.pl, druga edycja była tylko kwestią czasu. Pierwsza odsłona we wrześniu 2012 roku przyciągnęła do centrum około 150 osób zainteresowanych tematyką mody i zaowocowała wieloma pozytywnymi wpisami na blogach, z których większość wywołała lawinę komentarzy. Blogerzy z entuzjazmem pisali o imprezie, dzielili się swoimi opiniami, wspominali o partnerach i prezentowanych podczas konferencji markach. Dzięki profesjonalnemu fotografowi mieli możliwość wzięcia udziału w sesji zdjęciowej w wypożyczonych z showroomów stylizacjach. Na blogach chwalili się także upominkami otrzymanymi od partnerów konferencji.
Nie inaczej będzie i tym razem. Blue Cityliczy, że do pokaźnej grupy blogerów tego dnia dołączą także klienci Blue City, bowiem salony przygotowały z tej okazji wiele promocji i atrakcyjnych zniżek.
MISZ-MASZ PO RAZ CZWARTY(Lokalizacja: poziom „-1”, Czas: 10 marca2013 r.)
Udane połączenie wielkiej mody z popularną, czyli czwarta odsłona kiermaszu modowego Misz-Masz już 10 marca. Tym razem hasło przewodnie brzmi: „Budzimy garderoby z zimowego snu!”.
Misz-Masz po raz kolejny będzie się starał przypomnieć, że ubrania być może nieznanych większemu gronu odbiorów polskich projektantów można nie tylko kupić za rozsądną w stosunku do jakości cenę, ale też, że mogą się fantastycznie uzupełniać z rzeczami, które można dostać w salonach z modą popularną. To pierwsze targi tego typu nastawione na promocję polskich twórców wśród nowej grupy odbiorców. Odbyły się już trzy edycje (22 listopada 2012, 29-30 grudnia 2012 oraz 13 lutego 2013), a na każdej projektanci spotykali się z ogromnym zainteresowaniem ze strony klientów Blue City. Odpowiadali na wiele pytań dotyczących procesu tworzenia biżuterii, butów, bielizny, torebek i ubrań. Zbierali zamówienia na szyte na każde kształty sukienki.
Lista wystawców znajduje się na Facebooku Misz-Masz: https://www.facebook.com/MiszMasz.targi Dostępne są też na niej relacje z poprzednich edycji.
Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City to unikalny w skali kraju projekt centrum czwartej generacji, łączący w sobie funkcje handlową, rozrywkową i biurową. Blue City to ponad 200 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, duże centrum rekreacyjne, bogata oferta sportowa i atrakcje dla dzieci. Zapraszamy na www.bluecity.pl
Dołącz do nas na Facebook.com:www.facebook.com/CHBlueCity
Słowa kluczowe: Atrakcyjne ceny, blue city, fani mody, fashion, Misz-masz