Wiosenne linie z kolekcji Top Secret trafiają do sklepów sukcesywnie już od oczątku stycznia. W najbliższych dniach salony ożywi nowa wiosenna witryna z hasłem zachęcającym do wspólnego bywania i kupowania „be together” oraz zdjęciem z najnowszej kampanii wiosna/lato 2013.
Zdjęcia zostały wykonane w słonecznych plenerach Barcelony. W obiektywie Szymona Brodziaka ( Agencja Papert) znalazła się atrakcyjna para „podpatrzona” w różnych , ale bardzo codziennych sytuacjach życiowych . Reporterskie ujęcia podkreślają nie tylko nowoczesny charakter marki, ale też różnorodność stylizacji, pełnych autentyzmu, dostosowanych do sytuacji czy pory dnia.
Taka jest właśnie kolekcja Top Secret , oparta na najnowszych trendach, nadająca się na różne okazje, bardzo różnorodna. Ubrania dodają użytkownikom marki atrakcyjności, autentyzmu, pewności siebie. Są narzędziem do wyrażania siebie „Express Yourself” oraz akceptacji w środowisku.
Damskie i męskie kolekcje przeznaczone są dla ludzi nowoczesnych, aktywnych, realizujących się zawodowo i rodzinnie. Podzielone są na 3 linie CITY, CASUAL, PARTY & STREET. Ubrania są uzupełniane licznymi dodatkami wzbogacającymi stylizacje.
Podpowiedzi konkretnych stylizacji mają się stać w tym sezonie kolejnym wyróżnikiem marki i narzędziem marketingowym wzmacniającym sprzedaż.
Istotnym elementem tej komunikacji są sklepy i ich witryny . Często zmieniane aranżacje będą zachęcały do zakupu produktów i zestawów.
Karty produktów rekomendowanych przez stylistów znajdą się w sklepach stacjonarnych i w nowym serwisie www.topsecret.pl łączącym stronę wizerunkową ze sklepem internetowym. Tam też systematycznie przybywać będzie filmów stylizacyjnych, które od dłuższego czasu publikowane są na www.youtube.com/user/topsecretandfriends. Stylistki Top Secret przedstawiają w nich trendy mody i rozwiązania stylizacyjne kreowane w oparciu o najnowszą kolekcję marki.
Podpowiedzi stylizacyjnych mogą się też spodziewać czytelnicy pism shoppingowych Avanti, Hot Logo, w których znajdą się wiosenne inserty Top Secret . W marcowym numerze Claudii zobaczymy z kolei sesję z trzecią już limitowaną kolekcją Claudia & Top Secret.
Słowa kluczowe: Express Yourself, sezon wiosenny, Top Secret, Wiosenna witryna, zdjęcia