29 maja wręczono nagrody dla najlepszych Dyrektorów Marketingu w Polsce w 2013 roku.
W konkursie organizowanym przez Mediarun, nagradzani są ci marketingowcy, którzy wyróżniają się skutecznością w biznesie, nieszablonowym myśleniem, stylem zarządzania i profesjonalizmem w działaniach, przyczyniając się do rozwoju firmy, bądź instytucji, dla której pracują.
W tegorocznej edycji konkursu kapituła, złożona z ponad czterdziestu ekspertów branżowych, przedstawicieli mediów i laureatów poprzednich edycji, wybrała w dwuetapowym głosowaniu zwycięzców dziewięciu kategorii.
Laureatem nagrody Dyrektor Marketingu Roku 2013 – w kategorii Osobowość Marketingu Roku 2013 za Wyjątkową efektywność na rynkach międzynarodowych, został Daniel Szafulera Dyrektor Marketingu Grupy Topex.
– Zeszły rok był dla Grupy Topex bardzo intensywny. Pomimo panującej na rynku recesji, zrealizowaliśmy wiele aktywności, które pozwoliły wzmocnić naszą pozycję w Polsce i na rynkach zagranicznych. Wprowadziliśmy 500 nowych produktów, które uzupełniły portfel ponad 5000 produktów, zakończyliśmy rebranding 3 kluczowych marek produktowych i marki firmowej, z naszą ofertą jesteśmy obecni na 40 rynkach zagranicznych. Udział eksportu sukcesywnie rośnie, przy utrzymaniu wysokiej dynamiki sprzedaży. Osiągnięcia, potwierdzone nagrodą w konkursie „Dyrektor Marketingu Roku”, to niewątpliwie powód do zadowolenia, zwłaszcza, że tytuł przyznało grono doświadczonych i kompetentnych osób pracujących od wielu lat w branży marketingowej. Cieszę się, że kapituła konkursu doceniła efektywność naszego międzynarodowego zespołu i realizowanych przez nas działań marketingowych – powiedział po odebraniu nagrody Daniel Szafulera.
Wśród nagrodzonych znaleźli się również przedstawicie takich firm jak Cyfrowy Polsat S.A., Fundacja Neuropozytywni, Zespół Marketingu mBank, TORF Corporation, Brand 24, Mercedes Benz, Skarbiec TFI i Polpharma.
Słowa kluczowe: dyrektor, konkurs, marketing