„Sztuka zakupów” to hasło wiosennej kampanii Factory. Za strategię i kreację akcji odpowiada Eskadra.
Wizerunkowa wiosenna kampania centrów Factory Outlet przeprowadzana pod hasłem „Sztuka zakupów” wystartowała 20 marca i potrwa do końca kwietnia. Komunikacja obejmuje kanały: ATL – prasa, radio, outdoor (billboardy, citylighty), BTL oraz Internet (social media, rich media, mobile, display).
„Sztuka zakupów” to nowa interpretacja idei smart shoppingu. Tym razem koncepcja kreatywna Factory została zmieniona i wsparta nowym świeżym stylem. „Sztuka zakupów” to niezwykle atrakcyjna wizualnie i bardzo pojemna platforma komunikacyjna.
– Pełniące rolę klamry kreatywnej ramy są wyróżniającym się i łatwym do zapamiętania motywem, a do tego nie konkurują z przekazem zawartym w kampanii, lecz go wzmacniają przekaz. W tej konwencji doskonale przedstawiane są kierowane do różnych grup docelowych stylizacje, ale również informacje o akcjach taktycznych i eventach – mówi Dominik Gil, dyrektor zarządzający w Eskadra.
Eskadra opracowała kompleksową platformę komunikacji, w ramach której planowane będą sezonowe kampanie promocyjne oraz opracowywane mechanizmy promocyjne dla klientów.
Uwiarygodnieniem konceptu są całoroczne outletowe ceny (minus 30-70 proc.), weekendy tematyczne (np.: Jeansomania, Weekend kobiecy, Butomania w trakcie, których na klientów czekają jeszcze większe zniżki na określone produkty), publikowane na profilach FB porady smartshoppingowe (oszczędzanie nie tylko w branży modowej, ale również w życiu codziennym, zgodnie z filozofią smart shoppingu) oraz kupony zniżkowe w aplikacji mobilnej Qpony.
Eskadra odpowiada za strategię, kreację i realizację kampanii. Zakup mediów zrealizował Sparc Media (Internet).
To już szósta kampania wizerunkowa, jaką dla Factory przygotowała Eskadra. Pierwsza odbyła się jesienią 2011 roku w Krakowie, kolejne wiosną i jesienią 2012 roku już w całej Polsce.
Słowa kluczowe: Factory Outlet, Kampania, wizerunek