Redakcja magazynu „National Geographic Polska” przygotowała wyjątkową wystawę fotograficzną prezentującą najlepsze zdjęcia nagrodzone podczas dziewięciu dotychczasowych edycji Wielkiego Konkursu Fotograficznego. Wystawa składa się z 30 fotografii i można ją oglądać od 2 do 7 listopada w CH Blue City.
Wielki Konkurs Fotograficzny National Geographic począwszy od pierwszej edycji, zorganizowanej w 2005 r., cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem zarówno wśród profesjonalnych fotografów jak i amatorów. Do tej pory zdjęcia nagradzane i wyróżniane w poszczególnych edycjach konkursu można było obejrzeć na łamach magazynu National Geographic Polska. Już 2 listopada 30 najlepszych konkursowych fotografii zostanie zaprezentowanych na wystawie w Blue City.
Wśród zdjęć będzie można zobaczyć m.in. fotografię „Parque Nacional Puyehue” autorstwa Roberta Rajnera, zdobywcy GRAND PRIX, pierwszej edycji konkursu w 2005 r.; słynne zdjęcie „Bielik” pokazujące wzlatującego w śnieżycy orła bielika, autorstwa Antoniego Kasprzaka, który zwyciężył drugą edycję konkursu w 2006 r.; fotografię „W podróży” Światosława Wojtkowiaka, laureata trzeciej edycji konkursu w 2007 r. czy fotoreportaż Młodkowskiego „Słoń niewolnik własnej potęgi”. Na wystawie nie zabraknie również fotoreportażu „Mijając cienie”, za które Arkadiusz Kubisiak zdobył tytuł GRAND PRIX i pierwsze miejsce tegorocznego konkursu w kategorii fotoreportaż.
„National Geographic” to magazyn nieodłącznie kojarzący się z wyjątkową fotografią. Niemal od początku swego istnienia wyznacza najwyższe standardy w tej dziedzinie sztuki – pracują dla niego najwybitniejsi fotografowie świata. Bazując na wiedzy i doświadczeniu Towarzystwa National Geographic, pięć lat temu polska edycja magazynu zorganizowała Wielki Konkurs Fotograficzny. W sumie do 9. edycji konkursu nadesłano ponad 420 tysięcy zdjęć, co czyni z konkursu najważniejsze i najbardziej prestiżowe fotograficzne wydarzenie roku. Prace w kategoriach: krajobraz, zwierzęta, ludzie, fotoreportaż oraz tegorocznej kategorii specjalnej Mecenasa konkursu firmy SAMSUNG – „Najszybciej do doskonałości” oceniane są przez jury. W skład jury konkursu wchodzili między innymi: Tomasz Tomaszewski (fotograf), Martyna Wojciechowska (redaktor naczelna magazynu), Wojciech Franus (kierownik działu graficznego „National Geographic”), Rafał Olejniczak (szef Radia ZET i Chilli ZET) oraz Maciej Nabrdalik (członek prestiżowej amerykańskiej agencji VII).
Samsung Electronics Co., Ltd. zajmuje pozycję światowego lidera w dziedzinie technologii. Liczne odkrycia i nowatorskie rozwiązania firmy rewolucjonizują świat nowych urządzeń i otwierają przed ludźmi na całym świecie nieznane dotąd możliwości. Spółka zatrudnia 236 000 pracowników w 79 krajach, a jej roczne obroty wynoszą 187,8 mld USD. www.samsung.pl.
Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City to unikalny w skali kraju projekt centrum czwartej generacji, łączący w sobie funkcje handlową, rozrywkową i biurową. Blue City to ponad 200 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, duże centrum rekreacyjne, bogata oferta sportowa i atrakcje dla dzieci. Zapraszamy na www.bluecity.pl
Dołącz do nas na Facebook.com:www.facebook.com/CHBlueCity
Słowa kluczowe: fotografia, konkurs, magazyn, national, redakcja, wystawy