W I półroczu 2012 r. Grupa Kapitałowa Redan rozszerzyła ofertę sklepu internetowego Top
Secret o nowe grupy artykułów. E-commerce nadal odnotowuje bardzo dobre wyniki,
w pierwszych sześciu miesiącach roku sprzedaż wzrosła o 88% w porównaniu do I półrocza
2011 r.
Przyjęta dla części modowej Redan strategia „Express Yourself ” do tej pory realizowana była
w oparciu o marki Top Secret, Troll i Drywash. Kolejnym krokiem jest poszerzenie oferty
i budowanie „Świata Top Secret” w oparciu o dodatkowe, spójne z dotychczasowymi, grupy
asortymentowe. Na początek do sprzedaży on-line wprowadzono nowe kategorie produktów
z grupy „bielizna” i „home”. Zostały one wybrane w oparciu o kryteria spójności z markami
modowymi, wynikające ze strategii Express Yourself oraz ich potencjał sprzedażowy.
„Dodatkowy asortyment uzupełnia dotychczasową ofertę sklepu internetowego. Klientom
daje możliwość poszerzenia koszyka zakupów i większego wyboru. W przyszłości planujemy
rozwój w kolejnych kategoriach takich jak kosmetyki czy akcesoria biurowe”.- powiedział
Michał Kałużyński, Prezes Zarządu Top Secret Sp. z o.o.
W powiększonej ofercie sklepu prócz bielizny i rajstop znajdują się oferowane pod marką
Top Secret: kubki, filiżanki, naczynia do serwowania, pudła, pojemniki, zestawy łazienkowe.
„W kategorii „bielizna” do współpracy pozyskaliśmy wyselekcjonowane marki, które należą
do czołówki w sprzedaży on-line w tej kategorii produktów: Gossard, USUAL by Felina, Lupo,
Kinga, Konrad, Pretty Polly, Consay, Fiore, Golden Lady. Są one rozpoznawalne dla klientów
e-commerce i najlepiej wpisują sie w budowanie „świata Top Secret”. – dodaje Michał
Kałużyński. „W tej chwili wprowadzamy miesięcznie do sprzedaży ok. 50 artykułów z nowego
asortymentu”.
Nowe, uzupełniające ofertę Top Secret artykuły cieszą się uznaniem klientów. W pierwszych
tygodniach sprzedaży oglądało je 70 tys. klientów. Największym powodzeniem wśród
dokonujących zakupów cieszą się rajstopy marki Pretty Polly i ceramika użytkowa.
Sklep internetowy Top Secret jest jednym z najpopularniejszych sklepów internetowych w
Polsce w swojej kategorii. „Biorąc pod uwagę ogólnodostępne badania polskiego Internetu
oraz statystyki sklepu internetowego Top Secret dostępnego pod adresem www.topsecret.pl,
który odnotował w maju 2012 roku 1 136 626 unikalnych użytkowników wyraźnie widać,
że nasz sklep on-line jest w czołówce sklepów internetowych zaraz po Empiku, Merlinie, czy
Tchibo.” – dodaje Michał Kałużyński.
Słowa kluczowe: ceramika użytkowa, Klienci, on-line, Pretty Polly, Redan, Top Secret