Wiosna 2015 w segmencie aplikacji nawigacyjnych zapowiada się bardzo ciekawie. Marka Navitel, której aplikacje pobrano już ponad 20 milionów razy, będzie miała na polskim rynku wyrazistego ambasadora w osobie Zbigniewa Urbańskiego (Pan Gadżet) – byłego policjanta oraz przede wszystkim uznanego dziennikarza branżowego i znawcy mobilnych technologii.
– W styczniu otworzyliśmy nowe biuro w Warszawie, dając jasny sygnał europejskiemu rynkowi, że zamierzamy mocno zaakcentować naszą obecność w segmencie aplikacji nawigacyjnych w Polsce i Europie. Kolejnym krokiem było znalezienie ambasadora marki, który swoim pozytywnym wizerunkiem wsparłby cenione rozwiązania nawigacyjne Navitel. Zdecydowaliśmy się na współpracę ze Zbigniewem Urbańskim, znanym z programów telewizyjnych poświęconych gadżetom, również tym motoryzacyjnym – mówi Tobiasz Jankowski, Prezes Zarządu polskiego oddziału Navitel. To jednak nie jedyna niespodzianka dla klientów w tym roku – dodaje Jankowski.
Umowę podpisano na rok. W ramach współpracy wizerunek Zbigniewa Urbańskiego znajdzie się na voucherach Navitel, które od kwietnia dostępne będą we wszystkich sieciach z elektroniką użytkową w Polsce, a także na wszystkich gadżetach i ulotkach marketingowych związanych z marką Navitel. Co ważne celebryta użyczy także swojego głosu, który będzie wsparciem dla interfejsu aplikacji Navitel Navigator i precyzyjnie doprowadzi kierowców do celu podróży. Oprócz tego Pan Gadżet będzie promował markę podczas imprez branżowych i różnych eventów.
– Decyzja o podjęciu współpracy z Navitelem wynika z faktu, iż chętnie wspieram inicjatywy powiązane z bezpieczeństwem podróżowania. Aplikacja Navitel Navigator pozwala na komunikowanie się z innymi użytkownikami i wzajemne ostrzeganie o zdarzeniach drogowych, co przekłada się na komfort i pewność jazdy – ocenia Zbigniew Urbański.
Słowa kluczowe: marka, navitel, promocja