W ramach nowej polityki promocyjnej, największa polska franczyzowa sieć gastronomiczna – Da Grasso przygotowała kolejne atrakcje dla swoich klientów. 23 grudnia 2013 roku ruszyło Zimowe Okno Promocyjne, a wraz z nim rozpoczął się okres najgorętszych rabatów.
Poprzez przeprowadzany rebranding Da Grasso dąży do ujednolicenia i standaryzacji działań promocyjnych. Do założeń strategii marketingowej należy wieloetapowe i kompleksowe podejście do promocji Sieci i poszczególnych lokali. Nowe okno promocyjne jest działaniem wspierającym, realizowanym w całej Polsce. Dodatkowo każdy lokal może korzystać z przygotowanych przez Sieć pakietów działań fakultatywnych.
Jednym z założeń rebrandingu Da Grasso jest uporządkowanie działań promocyjnych – komentuje Magdalena Piróg, Wiceprezes największej polskiej franczyzowej sieci pizzerii Da Grasso. Wprowadzone zmiany wymagały bardzo dokładnych przygotowań oraz wysokiej jakości wykonania, dlatego w przygotowaniach i koordynacji pomagają nam specjaliści. Wierzymy, że zastosowane rozwiązania pozwolą Da Grasso wyróżnić się na rynku spośród dziesiątek pizzerii. Dodatkowe aktywności posłużą integracji naszych klientów i stworzeniu rodzinnej atmosfery, co będzie miało bezpośredni wpływ na zyski franczyzobiorców – dodaje.
W okresie od 23 grudnia 2013 r. do 20 marca 2014 r., w ramach nowego okna promocyjnego, Gangi Da Grasso będą dawać do pieca we wszystkich lokalach Sieci, w całej Polsce. W każdym z kolejnych tygodni rządzić będzie inny gang, co oznacza, że kupując dwie pizze z danej pary, za drugą, w tym samym rozmiarze, zapłacimy 50% mniej. Dodatkowo, do każdej zamówionej pizzy dostaniemy już nie dwa, a trzy sosy gratis – kultowe: czosnkowy i pomidorowy, a także nowy sos ostry.
Obie promocje dostępne będą w lokalach i w dostawie, a także za pomocą nowego systemu online działającego poprzez stronę internetową sieci. Wystarczy okazać sprzedawcy ulotkę z promocyjnymi kuponami, aby cieszyć się smakiem pizzy
w obniżonej cenie.
***
DA GRASSO SP. Z O.O. to istniejąca od 2006 roku spółka, zarządzająca siecią pizzerii pod marką Da Grasso z siedzibą w Łodzi. Prezesem Zarządu jest Pani Karolina Rozwandowicz, a funkcję Wiceprezes pełni Pani Magdalena Piróg,
która zajmuje się bieżącym zarządzaniem firmy.
Da Grasso administruje największą polską gastronomiczną siecią franczyzową, obejmującą 200 pizzerii w 150 miastach, a jej lokale znajdują się w całej Polsce – zarówno w większych, jak i mniejszych ośrodkach. Firma jest laureatem wielu prestiżowych nagród i wyróżnień m.in. Złoty Laur Konsumenta, Godło Jakość Obsługi i Jakość Roku, Hermes w kategorii sieć restauracyjna oraz Grand Prix Konsumenta.
Kontakt:
Grzegorz Ćwiek
tel. 534 998 658
Joanna Sobieska
tel. 883 226 220
Słowa kluczowe: da grasso, ofensywa, polityka, promocja, zima