26 kwietnia br. Żywiec rozpoczyna kampanię telewizyjną, w której prezentuje swoje nowe opakowania oraz ich główną innowację – wskaźnik schłodzenia. Reklama jest kontynuacją platformy polski apetyt na życie, która spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem konsumentów.
Podobnie jak w przypadku poprzedniej reklamy, w obecnymspocie przedstawiono młodychpełnoletnich ludzi, pełnych energii i lubiących aktywnie spędzać czas. Akcja toczy się w urokliwym Gdańsku, a w centrumwydarzeń znalazła sięnowa butelka Żywca. Momentem kulminacyjnym filmu jest pokazanie właściwościwskaźnika schłodzenia – głównej innowacji nowych opakowań.Sygnalizuje on, że piwo osiągnęło temperaturę idealną do spożycia (6 stopni Celsjusza).Spot stanowi uzupełnienie kampanii prowadzonej w prasie oraz w outdoorze i będzie emitowanyw sezonie letnimw głównych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz na kanałach tematycznych.
„Pierwsza kampania w ramach pozycjonowaniapolski apetyt na życie w krótkim czasie bardzo pozytywnie przełożyła się zarówno na wizerunek, jak i wyniki sprzedaży Żywca. Konsumenci docenili, że marka chce się do nich zbliżyć, pokazuje, że ich rozumie i jest częścią ich życia. Dlatego kontynuujemy nasze działania na płaszczyźnie komunikacyjnej i na poziomie produktu. Dajemy konsumentom coś więcej – praktyczne rozwiązanie, dzięki któremu sięgając po piwo, zawsze będąmieli gwarancję doskonałego smaku” – wyjaśnia Wojciech Bogusz, Marketing Manager marki Żywiec.
Równolegle wystartowała również nowa strona internetowa marki zywiec.com.pl. Portal, stworzony zgodnie z najnowszymi trendami i odpowiadający na potrzeby współczesnych użytkowników, jest także platformą, na której zaprezentowana została nowa identyfikacja wizualna marki.
Dla marki Żywiec pracują: działania z zakresu ATL – agencja DDB, z zakresu BTL – Man atWork.
Za aktywacje interaktywne odpowiada GONG, wsparcie PR zapewnia TBWA PR. Zakupem mediów dla marki Żywiec zajmuje się dom mediowy MediaVest.
Słowa kluczowe: apetyt na życie, identyfikacja wizualna marki, reklama, spot, żywiec